  • 21. Data: 2017-02-11 06:13:58
    Temat: Re: Liwiusz
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/8/2017 7:12 PM, Edel wrote:
    > Panie L. Jeżeli jeszcze raz zobacze, ze ujawniasz publicznie bez mojej zgody
    > moje dane to obiecuje Ci, ze mozesz dlugo nie wyjsc z Sadu.
    >
    > Z powazaniem
    > Eligiusz Sikorski-Domagala
    >
    > www.edelhost.pl

    widze ze ty ze znajomościa prawa to masz niewiele wspolnego.

  • 22. Data: 2017-02-11 06:15:07
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/9/2017 4:00 AM, Budzik wrote:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > No to teraz długo nie wyjdziesz z sadu... ;-)))

    No jak go niechcący zamkną w kiblu to może mu to trochę zająć.

  • 23. Data: 2017-02-11 06:21:57
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/10/2017 8:01 AM, EdelHOST wrote:
    > Pod podanym przez ciebie adresem jest mieszkanie prywatne

    w ktorym wg waszego wlasnego oświadczenia prowadzicie działalność
    gospodarczą.

    Po za tym jakześ taki wielki prawnik to sam sobie znajdź co powinno
    obowiązkowo znajdować się na stronie internetowej, a czego u was (a
    właściwie o was) totalnie brak.

  • 24. Data: 2017-02-11 23:46:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > zgody
    > moje dane to obiecuje Ci, ze mozesz dlugo nie wyjsc z Sadu.

    Ty chyba niepoważny jesteś. Zakładasz firmę, firma powinna mieć adres ,
    a Ty sie złościsz, że ktoś ten podany przez Ciebie adres czyta? Sam dla
    siebie załozyłeś te firmę? Bawić się po prostu chciałeś sam ze sobą?
    Jesteś zdrowy?
    Bez odpowiedzi.

    --
    animka

  • 25. Data: 2017-02-11 23:48:14
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-10 o 19:48, Stokrotka pisze:

    > Rozmowa na grupie dyskusyjnej, a tu właśnie jesteśmy
    > jest rozmową prywatną według prawa,
    > i on ma prawo podać adres,
    > tak samo jak mogę komuś napisać na kartce adres
    > jakiegoś swego znajomego.

    Przestań się wreszcie niedojdo życiowa wypowiadać na tematy, których nie
    rozumiesz. Rozmowa prowadzona poprzez grupę dyskusyjną, do której ma
    dostęp bliżej nieokreślona ludzi i z która każdy się może zapoznać jest
    rozmową prywatną?! I według jakiego to "przepisu prawa"?

    Idź lepiej do swojego garażu, tam siedź i czekaj aż cię policja
    "zaszczeli" albo poczytaj sobie o chorobach - najlepiej psychicznych.

    --
    Sonn

  • 26. Data: 2017-02-12 00:36:27
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-02-09 o 02:12, Edel pisze:
    > Panie L. Jeżeli jeszcze raz zobacze, ze ujawniasz publicznie bez mojej zgody
    > moje dane to obiecuje Ci, ze mozesz dlugo nie wyjsc z Sadu.
    > Z powazaniem
    > Eligiusz Sikorski-Domagala

    Uwaga! Ujawniam dane!

    Eligiusz Sikorski-Domagala to Edel!

    A na serio... Spierdalaj w podskokach na priva pacanie.

  • 27. Data: 2017-02-12 00:39:02
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-02-10 o 15:01, EdelHOST pisze:

    > bo cie znajde

    Fiuuuu :D Jak w gimnazjum :]

  • 28. Data: 2017-02-12 00:40:45
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-02-11 o 23:48, Sonn pisze:

    > Idź lepiej do swojego garażu, tam siedź i czekaj aż cię policja
    > "zaszczeli" albo poczytaj sobie o chorobach - najlepiej psychicznych.

    za wyciąganie jej z KFa powinna być jakaś kara. Może nie śmierci - ale
    przynajmniej biczowania.

  • 29. Data: 2017-02-12 12:49:08
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-12 o 00:40, PlaMa pisze:

    > za wyciąganie jej z KFa powinna być jakaś kara. Może nie śmierci - ale
    > przynajmniej biczowania.

    Kajam się, ale już zdzierżyć nie mogłem.

    --
    Sonn

  • 30. Data: 2017-02-13 14:54:49
    Temat: [OT] Liwiusz
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    niezłe z was europejskie kurewki...

    chociaż ten model przyjeliście świadomie?