  • 1. Data: 2017-02-09 02:12:40
    Temat: Liwiusz
    Od: "Edel" <e...@i...pl>

    Panie L. Jeżeli jeszcze raz zobacze, ze ujawniasz publicznie bez mojej zgody
    moje dane to obiecuje Ci, ze mozesz dlugo nie wyjsc z Sadu.

    Z powazaniem
    Eligiusz Sikorski-Domagala

    www.edelhost.pl

  • 2. Data: 2017-02-09 08:35:33
    Temat: Re: Liwiusz
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-09 o 02:12, Edel pisze:
    > Panie L. Jeżeli jeszcze raz zobacze, ze ujawniasz publicznie bez mojej zgody
    > moje dane to obiecuje Ci, ze mozesz dlugo nie wyjsc z Sadu.

> [...]

    Eligiusz Sikorski-Domagała
    E.S.D.
    ul. J.Conrada, nr 4, lok. 119
    Warszawa

    działalność wyrejestrowana w 1996r.

    Czy pan Eligiusz Sikorski-Domagała popełnia przestępstwo prowadząc
    niezarejestrowaną działalność gospodarczą?

    Czy pan Eligiusz Sikorski-Domagała popełnia przestępstwo niepoprawnie
    oznaczając firmę prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej?
    (nie ma w Warszawie działalności gospodarczej o nazwie EDELHOST)?

    Jaka w tym rola pomocnicza jest pana doktora Mariana Domagały?

    Takie pytania mi się nasuwają.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-02-09 11:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Takie pytania mi się nasuwają.

    No to teraz długo nie wyjdziesz z sadu... ;-)))

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 4. Data: 2017-02-09 11:26:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-09 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > No to teraz długo nie wyjdziesz z sadu... ;-)))

    Eligiusz chyba nie wie, jak działa sąd, zresztą co można oczekiwać po
    człowieku-orkiestrze, kiedyś udawał handlowca, teraz prawnika. Problemem
    wymiaru sprawiedliwości jest właśnie to, że się do sądu praktycznie nie
    wchodzi - na przykład sprawa trwająca 4 lata, a w rzeczywistości 2
    godziny w sądzie.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-02-09 16:16:53
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > Panie L. Jeżeli jeszcze raz zobacze, ze ujawniasz publicznie bez mojej zgody
    > moje dane to obiecuje Ci, ze mozesz dlugo nie wyjsc z Sadu.

    I co mu zrobisz trollu za upublicznienie powszechnie dostępnych danych?
    Jesteś durniem czy tylko zwykłym trollem?

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2017-02-09 16:52:47
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Eligiusz Sikorski-Domagała
    > E.S.D.
    > ul. J.Conrada, nr 4, lok. 119
    > Warszawa
    >
    > działalność wyrejestrowana w 1996r.

    Aż zajrzałem do CEIDG
    https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG.CMS.ENGINE/Provider/
    FileServ.ashx?usid=322ed3b2-075b-4acb-821c-e885a06e6
    d04&fiid=11123bbb-def2-4701-ba7d-67eafcfde018
    Całe 6 (słownie: sześć) dni prowadzenia DG. Ma ona jakiś związek z
    www.edelhost.pl bo PKD nie sprawdzałem?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2017-02-09 17:33:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-09 o 16:52, Big Jack pisze:
    > www.edelhost.pl bo PKD nie sprawdzałem?

    Tu trzeba byłoby sobie odpowiedzieć na pytanie, czym jest ten Edelhost.
    No w rejestrach takiej firmy w ogóle nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-02-09 18:08:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 lutego 2017 17:33:50 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Tu trzeba byłoby sobie odpowiedzieć na pytanie, czym jest ten Edelhost.
    > No w rejestrach takiej firmy w ogóle nie ma.

    Chyba niekoniecznie musi.
    "Edelhost" na szyldzie a przedsiębiorca może mieć inną nazwę e rejestrach.
    Odnośnie rejestrów to nasz bohater figuruje w rejestrach- Robert go znalażł w jakimś
    rejestrze dłużników przecież;)

  • 9. Data: 2017-02-09 19:11:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-09 o 18:08, Kris pisze:

> [...]
    > Odnośnie rejestrów to nasz bohater figuruje w rejestrach- Robert go znalażł w

    Szyld tego badziewia mnie nie interesuje, piję tylko do upoważnienia
    (http://edelhost.pl/upow.pdf):

    "Ja niżej podpisany(a) ...................................
    ........................................... w
    przedmiotowej sprawie upoważniam firmę
    EdelHOST z siedzibę w Warszawie,
    reprezentowaną przez Pana dr Mariana Domagałę
    oraz Pana Eligiusza Sikorskiego "

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-02-10 14:47:00