  • 31. Data: 2017-02-14 01:52:21
    Temat: Re: Liwiusz
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/10/2017 12:48 PM, Stokrotka wrote:
    > Rozmowa na grupie dyskusyjnej, a tu właśnie jesteśmy
    > jest rozmową prywatną według prawa,

    wg jakiego prawa?

  • 32. Data: 2017-02-14 14:46:10
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > wg jakiego prawa?

    Poszukaj sobie sam, opieram się o artykuł w gazecie prawnej spszed kilku
    lat.
    Nie spodziewam się by ostatnio coś się zminiło, bo media by o tym kszyczały.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 33. Data: 2017-02-14 14:51:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-14 o 14:46, Stokrotka pisze:

    > Poszukaj sobie sam, opieram się o artykuł w gazecie prawnej spszed kilku
    > lat.

    Było odwołanie tego 2 lata temu, więc przestań już pieprzyć głupoty.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2017-02-14 21:57:28
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/14/2017 7:46 AM, Stokrotka wrote:

    > Poszukaj sobie sam, opieram się o artykuł w gazecie prawnej spszed kilku
    > lat.

    uwazaj bo sie przewrocisz. gazeta to kiepski material do opierania sie.

    > Nie spodziewam się by ostatnio coś się zminiło, bo media by o tym
    > kszyczały.

    ja przejrzalem wszystkie dzienniki ustaw san escobar i nie znalazłem.

  • 35. Data: 2017-02-15 18:59:37
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Było odwołanie tego 2 lata temu, więc przestań już pieprzyć głupoty.

    Musiał by się kodeks cywilny zmienić w tym zakresie.
    Z tego co wiem nie zmienił się.
    Odkąd pamiętam udawadnianie winy/nieprawdy leży po stronie pozywającego, a
    to prawo o romowie prywatnej z tego wynika.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 36. Data: 2017-02-15 19:05:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-15 o 18:59, Stokrotka pisze:

    > Musiał by się kodeks cywilny zmienić w tym zakresie.
    > Z tego co wiem nie zmienił się.

    Zmienił się, zmienił. KC jest co chwila zmieniany.

    > Odkąd pamiętam udawadnianie winy/nieprawdy leży po stronie pozywającego,

    Nigdy tak nie było.

    > a to prawo o romowie prywatnej z tego wynika.

    Nie wynika, ten twój artykuł z Gazety Prawnej był już dementowany.
    Nie ośmieszaj się więcej powtarzając niesprawdzone informacje.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2017-02-18 18:22:16
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nigdy tak nie było.

    Możesz to wyjaśnić. Napisałej raczej herezję.

    > Nie wynika, ten twój artykuł z Gazety Prawnej był już dementowany.
    > Nie ośmieszaj się więcej powtarzając niesprawdzone informacje.

    Nie był, był powielany pszez inne media.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 38. Data: 2017-02-18 18:39:01
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-18 o 18:22, Stokrotka pisze:

    > Możesz to wyjaśnić. Napisałej raczej herezję.

    Idiotka wypisująca kretynizmy pomawia innych o herezje. Dowcip roku

    --
    Sonn

  • 39. Data: 2017-02-18 22:28:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Możesz to wyjaśnić. Napisałej raczej herezję.

    Najpierw naucz się pisać, potem się rzucaj na interpretacje prawa.

    > Nie był, był powielany pszez inne media.

    W internecie wiele rzeczy jest powielanych. Wspomniane dementi też było
    powielane.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2017-02-19 16:07:16
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > W internecie wiele rzeczy jest powielanych. Wspomniane dementi też było
    > powielane.

    NIe w internecie a w prasie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)