  • 11. Data: 2017-02-10 14:50:27
    Temat: Re: Liwiusz
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-10 o 14:47, EdelHOST pisze:
    > Na szczescie nie takim palantem jak ty.

    Ech, kiedy te osoby specjalnej troski nauczą się, że obelgi od kretynów
    nic nie znaczą?

    A ja powrócę do pytania - czy pan Eligiusz Sikorski-Domagała prowadzi
    wraz z Marianem Domagałą niezarejestrowaną działalność gospodarczą w
    Warszawie przy ul. Conrada 4? Na to pytanie jeszcze nie otrzymaliśmy
    odpowiedzi.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2017-02-10 14:53:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-10 o 14:50, Liwiusz pisze:

> [...]
    > wraz z Marianem Domagałą niezarejestrowaną działalność gospodarczą w
    > Warszawie przy ul. Conrada 4? Na to pytanie jeszcze nie otrzymaliśmy

    Dodam, że chodzi o działalność posługującą się mailem e...@w...pl i
    numerem telefonu:
    577-071-826,
    577-071-827,
    577-071-828.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-02-10 15:01:10
    Od: "EdelHOST" <e...@i...pl>

    Niniejszym udzielam ci odpowiedzi:
    Pod podanym przez ciebie adresem jest mieszkanie prywatne od ktorego ci wara
    bo cie znajde i naprawde z sadu nie wyjdziesz. Jezeli dalej bedziesz obnazal
    nasze dane to tym bardziej narobisz sobie prawnych problemow. Patrz co
    piszesz, bo net to nie wylegarnia danych. Poczytaj sobie KK, KPK.o ile twoj
    pusty mozg jest w stanie to ogarnac.

    E.
    ,

  • 14. Data: 2017-02-10 15:34:40
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    NTG
    pl.rec.sport

    -----

  • 15. Data: 2017-02-10 15:36:32
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Obydwaj jesteście z Chomiczówki, po co macie jeździc aż na Kocjana, nie lepiej na
    podwórku dać sobie po razie - przecież musicie się znać spod trzepaka lub z kolejki
    po piwo ?

    -----

  • 16. Data: 2017-02-10 16:03:00
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    EdelHOST w

    > Niniejszym udzielam ci odpowiedzi:
    > Pod podanym przez ciebie adresem jest mieszkanie prywatne

    Hmm..

    <http://www.edelhost.pl/upow.pdf>
    PROFESJONALNE USŁUGI PRAWNICZE 01-922 Warszawa, ul. J.Conrada 4 tel.: +48.
    577 071 826-8; e-mail: e...@w...pl
    </cite>

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2017-02-10 16:13:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-10 o 15:01, EdelHOST pisze:
> [...]
    > piszesz, bo net to nie wylegarnia danych. Poczytaj sobie KK, KPK.o ile twoj

    Niemożliwym jest, aby pod adresem Conrada 4 w Warszawie było mieszkanie
    prywatne, bowiem do pełnego adresu brakuje numeru lokalu.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-02-10 16:15:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *EdelHOST* napisał(-a):

> [...]
    > problemow. Patrz co piszesz, bo net to nie wylegarnia danych.
    > Poczytaj sobie KK, KPK.o ile twoj pusty mozg jest w stanie to ogarnac.

    Ale z ciebie tępa pała. Sam udostępniłeś swoje dane, do czego link
    podałem w poprzednim moim poście, a teraz sapiesz :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2017-02-10 19:48:04
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Panie L. Jeżeli jeszcze raz zobacze, ze ujawniasz publicznie bez mojej
    > zgody
    > moje dane to obiecuje Ci, ze mozesz dlugo nie wyjsc z Sadu.
    >
    > Z powazaniem
    > Eligiusz Sikorski-Domagala
    >
    > www.edelhost.pl

    Rozmowa na grupie dyskusyjnej, a tu właśnie jesteśmy
    jest rozmową prywatną według prawa,
    i on ma prawo podać adres,
    tak samo jak mogę komuś napisać na kartce adres
    jakiegoś swego znajomego.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 20. Data: 2017-02-10 21:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik EdelHOST e...@i...pl ...

    > naprawde z sadu nie wyjdziesz.

    Czyli wczesniej to był blef? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę