  • 41. Data: 2017-02-19 19:28:15
    Temat: Re: Liwiusz
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-19 o 16:07, Stokrotka pisze:

    > NIe w internecie a w prasie.

    Nic to nie zmienia. Taka na przykład Angora z definicji powiela
    papierowe artykuły.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2017-02-19 20:12:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Liwiusz* napisał(-a):

    > Najpierw naucz się pisać, potem się rzucaj na interpretacje prawa.

    Chce Ci się wchodzić w polemikę z kretynką, która problemom z
    opanowaniem ortografii dorabia idiotyczną ideologię?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 43. Data: 2017-02-20 17:52:46
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nic to nie zmienia. Taka na przykład Angora z definicji powiela papierowe
    > artykuły.

    Nie całkiem rozumiem, taka np Rzeczpospolitą uważqam w sensie prawa za pewne
    źrudło.
    Czy jeszcze jest na rynku Rzeczpospolita, bo dawno nie czytałam?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 44. Data: 2017-02-20 17:54:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-20 o 17:52, Stokrotka pisze:

    > Nie całkiem rozumiem
    > bo dawno nie czytałam?

    To widać.

    --