  • 1. Data: 2017-02-07 19:11:44
    Temat: Re: Ochrona i immunitet
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/kradzie%c
    5%bc-w-media-markt-znany-s%c4%99dzia-wpad%c5%82-na-g
    or%c4%85cym-uczynku/ar-AAmGOsj

    > Kradziez jak kradziez, ale troche mnie dziwi opis - jesli sedziego
    > zatrzymano przy wyjsciu, to po co przeszukano samochod.
    >
    > A jesli nie zatrzymano ... to policja raczej nie zdazyla na parking.
    >
    > A same pendrive ... raczej w blistrze, jesli po 100zl, to sie gruby
    > pakiet robi, trzeba jakos dyskretnie wrzucic do torby/teczki.
    > No chyba, ze tam maja i takie po 199 zl ... ale to nadal sporo :-)
    >
    > J.

    *Kilka* pendrivów miało być warte 2_000 PLN?
    Któraś ze stron za bardzo kręci (dziennikarze też są stroną).

    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/sedzia-
    robert-wroblewski-kradl-w-media-markcie/4m9yt7e
    > dzisiaj 15:07
    > [...] Policjanci znaleźli pendrivy warte 2000 zł, za które sędzia nie
    > zapłacił. [...] Stanowczo zaprzeczył, jakoby dokonał
    > kradzieży. Twierdzi, że tych kilka pendrive'ów miał przy sobie, bo
    > kupił je wcześniej w innym miejscu. [...]

    [ Oryginalny link powoływał się na Fakt jako źródło ]

    --
    A. Filip
    Ciemny, jak tabaka w rogu. (Przysłowie polskie)

  • 2. Data: 2017-02-07 19:26:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-02-07 19:11, A. Filip wrote:
    > *Kilka* pendrivów miało być warte 2_000 PLN?
    > Któraś ze stron za bardzo kręci (dziennikarze też są stroną).

    czemu nie?

    badziewia po 30 zlotych raczej nie kradl...

    http://allegro.pl/pendrive-patriot-512gb-supersonic-
    magnum-2-400mb-s-i6533918077.html

    http://allegro.pl/pendrive-kingston-hyperx-savage-25
    6gb-350-250mb-s-i6324571414.html

  • 3. Data: 2017-02-07 19:52:43
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

    > czemu nie?
    >
    > badziewia po 30 zlotych raczej nie kradl...

> [...]

    IMHO przy takich cenach jak sugerujesz powyżej jest bardzo duża szansa
    na numery indywidualne pendrivów i dokumentacje które numery trafiły do
    którego sklepu. Mylę się?

    --
    A. Filip
    Proste drzewo nie rzuca garbatego cienia. (Przysłowie polskie)

  • 4. Data: 2017-02-07 20:18:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/sedzia
    -robert-wroblewski-kradl-w-media-markcie/4m9yt7e
    >[ Oryginalny link powoływał się na Fakt jako źródło ]

    No tak, a przeciez wiadomo, ze w Fakcie nie ma faktow :-)

    No ale jesli kupil gdzie indziej, to przeciez ma rachunek, wyciag z
    karty itp :-)
    A ochrona ma nagranie z monitoringu ...

    J.

    P.S. Po ile zloto ?
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/romantyc
    zna-randka-z-dwiema-kobietami-kosztowala-go-90-tys-z
    lotych/6yj22yk

    Jesli dobrze licze, to ten lancuszek pol kg musial wazyc.
    Ale zloto ciezkie, to moze nie rzuca sie w oczy.

    PPS. Robercie, to Ci sie spodoba
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lublin/policjan
    t-z-hrubieszowa-zastawil-policyjna-kamere-w-lombardz
    ie/10zee4e

    Fakt czy nie fakt ? :-)