  • 21. Data: 2004-04-07 17:23:44
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Dobre wychowanie faktycznie nie jest obowiązkiem.Chamstwo nie jest prawnie
    > zabronione.

    Acz powinno....Nota bene za lżenie z głowy Panstwa są przewidziane prawem
    pewne sankcje...

    pdr
    Olo

  • 22. Data: 2004-04-07 17:27:25
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Ten kolo co się teraz prezydentem zowie stwierdził kiedyś wobec całej
    > Rzeczpospolitej że ma wyższe wykształcenie. I co się okazało? Że całą
    > Polskę w konia zrobił. I jak myślisz? Czy ja szanuję takiego człowieka?
    > Szanuję Urząd Prezydenta, ale kwacha jako człowieka nie. A ty jak go
    > ubóstwiasz to jest twoja sprawa i nie próbuj tu innym ciemnoty wciskać.
    >
    > PS ten numer z wykształceniem to pierwsze co mi do głowy przyszło, inne
    > jego numery też są powszechnie znane.

    Na przykład?
    Ja żałuje ze odpowiednie słuzby nie interesują się tą grupą (a moze się
    interesują?) - moze jakby paru kmiotków wylądowało tam gdzie ich miejsce to
    reszta nauczyłaby się szanować głowę Panstwa. Likwidując z początkiem lat
    90-tych policję polityczną wylano niestety przysłowiowe dziecko z kąpielą...

    pdr
    Olo

  • 23. Data: 2004-04-07 17:36:46
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl> napisał w wiadomości

    > porozmawiamy jak prezydentem bedzie Lepper.

    O czym? Że naród jest głupi? Że się z tym nie zgadzasz? Na znak protestu
    wyjedziesz z kraju? No o czym?

    Pozdr
    leszek

  • 24. Data: 2004-04-07 17:40:52
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    A ja polecam www.whitehouse.gov

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 25. Data: 2004-04-07 18:05:50
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

    > O czym? Że naród jest głupi? Że się z tym nie zgadzasz? Na znak protestu
    > wyjedziesz z kraju? No o czym?

    O tym czy w kazdym przypadku prezydentowi nalezy sie spoleczny szacunek.

  • 26. Data: 2004-04-07 18:18:46
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To ci niech go tytułują w końcu mają takie prawo ,ale to nie znaczy ze
    > wszyscy mają taki obowiązek.

    Obowiazku nie ma, ale jest cos takiego jak kultura.
    Nawet o wrogu mozna wyrazac sie ostro krytycznie w tresci i grzecznie w
    formie.
    Niestety, do tego trzeba miec sprawny rozum i jeszcze umiec go uzywac..

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 27. Data: 2004-04-07 18:32:11
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c51gqd$ktf$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [.........................]
    > Nawet o wrogu mozna wyrazac sie ostro krytycznie w tresci i grzecznie w
    > formie.
    > Niestety, do tego trzeba miec sprawny rozum i jeszcze umiec go uzywac..

    To jak ocenić tę sprawność u Premiera Wolnego_Europejskiego
    Kraju wyzywającego od *zer* Posła na Sejm tegoż samego kraju
    i czyniącego to przed kamerami TV?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Jeżeliby nie było kobiet, to człowiek udomowiłby sobie jakieś inne zwierzątko."

  • 28. Data: 2004-04-07 18:41:28
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Acz powinno....Nota bene za lżenie z głowy Panstwa są przewidziane prawem
    > pewne sankcje...

    a twoj podpis? :-)

  • 29. Data: 2004-04-07 18:44:38
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > O tym czy w kazdym przypadku prezydentowi nalezy sie spoleczny szacunek.
    Lepper to będzie raczej premierem a nie prezydentem jak tak dalej pójdzie :(

    Pozdr.

  • 30. Data: 2004-04-07 18:51:54
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To jak ocenić tę sprawność u Premiera Wolnego_Europejskiego
    > Kraju wyzywającego od *zer* Posła na Sejm tegoż samego kraju
    > i czyniącego to przed kamerami TV?.

    Nie oszukujmy się - Poseł Ziobro jest zerem....

    pdr
    Olo