    From: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Date: Wed, 7 Apr 2004 21:46:13 +0200
    Sender: g...@o...pl@195.245.226.66

    Maksik wyskrobał(a):
    > Oczywiście o posłach Rzeczypospolitej Polskiej wyrażasz się z równym
    > szacunkiem? Chodzi mi np. o Pana Posła A. Leppera, czy Panią Poseł R.
    > Beger.

    Zejdzcie z Falkensteina, bo facet naprawdę ma rację. O Prezydencie RP należy
    wypowiadać się z szacunkiem niezależnie od tego, kto by nim był. Szacunek
    ten wypływa z istoty tego urzędu, jego szczególnej pozycji w budowaniu
    jedności i prestiżu Rzeczypospolitej Polskiej, a więc _naszego wspólnego
    państwa_. Jeżeli ktoś prześledził historię polskiego konstytucjonalizmu to
    wie o co chodzi.

    Natomiast osoboste kwalifikacje takiego czy innego człowieka sprawującego
    ten urząd to zupełnie inna sprawa. Oczywiście, można mniej lub bardziej
    lubić tego czy innego prezydenta, ale należy mu się szacunek ze względu na
    pełnioną przez niego funkcję.

    --
    Bartek Gliniecki