    From: Piotrrekk <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Date: Wed, 07 Apr 2004 20:52:01 +0200

    Dnia 2004-04-07 19:22, Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > Myslę ze za tego rodzaju wystąpienia powinno się pozbawiac praw
    > obywatelskich. Niby czym nie zasłuzył? I kto w takim układzie zasługuje?
    > Tylko nie mów mi ze Wałęsa bo padnę....

    No chyba żartujesz??? Tylko praw obywatelskich??? Co najmniej 25 lat
    więzienia, jeśli nie dożywocie!!! Najlepiej zacząć od tych podłych
    dziennikarzy, co to tak bez przerwy szkalują dobre imię Pana Prezydenta
    Kwaśniewskiego Ojca Narodu!
    Zaraz po nich powinno się osadzić Ciebie, ponieważ wyrażałeś się
    lekceważąco na temat Pana Prezydenta (byłego co prawda, ale zawsze ;)
    Lecha Wałęsy. Proponuję złożenie samokrytyki, może złagodzą Ci wyrok.
    Okazuje się, że rodzaj pracy ma jednak duży wpływ na mentalność człowieka...

    Piotrrekk

    P.S. A zamiast pytać czym nie zasłużył, zapytaj może czym zasłużył???
    Pierdzeniem w stołek przez 10 lat, czy ułaskawianiem kolesiów-wyrokowców?