  • 61. Data: 2018-05-14 20:31:12
    Temat: Re: Kulsony w akcji
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-05-18 o 19:16, J.F. pisze:

    > A oni jednak nie wezwali, wytlumacz to racjonalnie :-)

    Nie umiem.

    > Pewnie by nikogo nie zdziwilo ... ale czy tak zrobili ?

    Nie wiem. ale jakie to ma tak naprawdę znaczenie? Sądzisz, że
    poinformowali dyżurnego,że go do lasu odwieźli?

    > Zalezy gdzie sie zglaszajacy dodzwonil i co powiedzial.
    > No chyba ze ... zadnego zglaszajacego nie bylo ...

    Jak leży nieprzytomny, to pogotowie się dysponuje.

    > A moze wcale nie chodzilo o zakonczenie sluzby ...

    Tłumaczenie dość idiotyczne faktycznie.

    > Bo pijany byl. To akurat nikogo nie dziwi.

    Wiesz, jakby był tak pijany, że nie był w stanie wstać, to po co by go
    bili po głowie?

    > Jak dokumentow zazadali, to sie zaczal awanturowac...

    > No chyba ze:

    > A jakby przezyl i pamietal ?

    Jakby przeżył i pamiętał, to w ogóle by ni było problemu najprawdopodobniej.

    > Albo jakby patolog napisal "uderzenie tepym podluznym przedmiotem".

    No ale tu akurat nic by na policjantów nie wskazywało, przecieczcież
    przed przyjazdem.

    > Albo ktos przypadkiem by zobaczyl ze jednak go wala w leb i skojarzyl
    > fakty ?
    > Czy nawet jakis monitoring w okolicy by nagral ...

    No to jaki ens ma wywożenie do lasu?

    > No chyba, ze zaszlo cos, co ci nawet na mysl nie przechodzi ... np ci
    > policjanci regularnie okradali pijakow ...

    Ale do tego nie trzeba ich walić po głowie i wywozić do lasu.

  • 62. Data: 2018-05-14 20:39:15
    Temat: Re: Kulsony w akcjiylko, ze to wychodzi dopiero wóczas, gdy sie coś stanie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-05-18 o 19:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Radiowoz nie taksowka.
    > A dom mogl byc nie po drodze ...

    Ja pisałem o wymówce.

    > Trzy lata to znow nie tak calkiem bez stazu.

    Rok trwa szkolenie.

    > Albo odwrotnie - calkiem dobrze sie bronia ... na razie.

    No rzeczywiście. Obron super. Na razie dostał areszt.

    > A moze stazowi maja tam taki zwyczaj.

    Może, ale wątpię.

    > No chyba, ze pijak i sie awanturuje i widac, ze nie ma podstaw do
    > pogotowia ...

    To po co go zabierać. Jak już nie chcieli wywozić do izby, to mogli
    kazać mu iść. Wywali się kawałek dalej, to przyjedzie inny patrol.

    > Hm, 8600 mieszkancow ... no dobra, moze i maja wiecej radiowozow, ale
    > czy tak chetnie podmienia ?

    Wiesz, jak trzeba. To jest kwestia dogadania się.

    > Tak nawiasem pytajac - radiowozu po sluzbie nie nalezy zdac na
    > komisariacie ?

    Należy. Ale co to ma do rzeczy?

    > Bo to jezioro to tak z drugiej strony komisariatu ...
    > no dobra - ze 2 km od zdarzenia, mozna dojechac w 3 minuty ... jak sie z
    > doswiadczenia wie, ze kaza odwiezc na izbe w Poznaniu, to pewnie co
    > najmniej godzina w plecy, a tu mozna sprawe w 10 minut zalatwic :-)
    >
    > O ktorej to bylo godzinie ?

    W artykule nie ma.

  • 63. Data: 2018-05-14 20:41:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-05-18 o 19:26, Shrek pisze:

    > Żle przeczytałem. Zgłoszenie to przez centrup powiadamiania ratunkowego
    > 911 i tam jest nagrywane (swoją drogą też niezłe aparaty można tam
    > spotkać - jak potrzebujesz pomocy medycznej to dzwonić od razu na 999).

    911,to chyba w Ameryce :-)

    > Rozmowy policjantów z dyspozytorem raczej nie są nagrywane (sądząc po
    > "jakości" tego co słychać w policyjnym eterze).

    Są nagrywane.

  • 64. Data: 2018-05-14 21:16:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 14-05-18 o 19:34, J.F. pisze:
    >Ja pisałem o wymówce.

    Ale czy moga tak sobie "odwozic do domu", czy komendant op* ?

    A wymowka ... moze lepiej "obudzilismy, pijany, ale powiedzial ze
    idzie do domu" ?

    >Rok trwa szkolenie.

    Czegos powinni nauczyc wtedy.
    A potem jeszcze dwa lata patrolowania.

    >No rzeczywiście. Obron super. Na razie dostał areszt.

    Zalezy co przeskrobal. Bo jak zwolnia po 3 miesiacach zamiast skazac
    na 15 lat, to dobra obrona :-)

    >Może, ale wątpię.

    Skads sie ten pomysl jednak wzial.
    Przeciez nie ze szkolenia ?

    >To po co go zabierać. Jak już nie chcieli wywozić do izby, to mogli
    >kazać mu iść. Wywali się kawałek dalej, to przyjedzie inny patrol.

    A jak nie chce zejsc z jezdni ?
    I jeszcze jasnie panujacego policjanta slowem obraza ?

    >Wiesz, jak trzeba. To jest kwestia dogadania się.

    "wy tu na sluzbie jestescie szeregowy"

    >Należy. Ale co to ma do rzeczy?

    No tak troche glupio jechac gdzies daleko za komisariat, wracac - tez
    strata czasu.
    Ale chyba nie docenialem malosci tego miasteczka.

    >W artykule nie ma.

    Ale ciekaw jestem - czy w Poznaniu bylyby korki, albo czy drugi
    radiowoz byl juz zajety odwozeniem komendanta do domu :-)

    J.

  • 65. Data: 2018-05-14 21:24:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 14-05-18 o 19:16, J.F. pisze:

    >Nie wiem. ale jakie to ma tak naprawdę znaczenie? Sądzisz, że
    >poinformowali dyżurnego,że go do lasu odwieźli?

    No nie, ale ciekaw jestem.

    >Jak leży nieprzytomny, to pogotowie się dysponuje.

    Tak z poziomu dyzurnego na telefonie ?

    >Wiesz, jakby był tak pijany, że nie był w stanie wstać, to po co by
    >go
    >bili po głowie?

    Zeby szybciej wstawal.

    >Jakby przeżył i pamiętał, to w ogóle by ni było problemu
    >najprawdopodobniej.

    No tak, dwoch funkcjonariuszy mowi ze nawet nie tkneli, a pan byles
    pijany jak swinia ...

    >No ale tu akurat nic by na policjantów nie wskazywało, przecieczcież
    >przed przyjazdem.

    No chyba, ze prokurator sie zainteresuje pałką.

    >No to jaki ens ma wywożenie do lasu?

    Znajda za tydzien, w innym miejscu, to komu sie bedzie chcialo
    sprawdzac historie jakiejs interwencji.

    >Ale do tego nie trzeba ich walić po głowie i wywozić do lasu.

    A jak sie jeden za wczesnie ocknal i za reke chwycil ?

    J.

  • 66. Data: 2018-05-14 21:32:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-05-18 o 21:16, J.F. pisze:

    > Ale czy moga tak sobie "odwozic do domu", czy komendant op* ?

    Mogą. Tylko ktoś musi delikwenta "pokwitować".

    > A wymowka ... moze lepiej "obudzilismy, pijany, ale powiedzial ze idzie
    > do domu" ?

    Taż pisałem o tym.

    > Czegos powinni nauczyc wtedy.
    > A potem jeszcze dwa lata patrolowania.

    Powinni.

    > Zalezy co przeskrobal. Bo jak zwolnia po 3 miesiacach zamiast skazac na
    > 15 lat, to dobra obrona :-)

    > Skads sie ten pomysl jednak wzial.
    > Przeciez nie ze szkolenia ?

    Ja bym przykładowo na coś takiego nie wpadł. Co innego,jakby trochę
    pijany poprosił. Też nie powinni, ale ...

    > A jak nie chce zejsc z jezdni ?
    > I jeszcze jasnie panujacego policjanta slowem obraza ?

    I walisz go po głowie, to szybciej zejdzie? Jak się tak zastanawiam, to
    może im upadł przy wkładaniu do radiowozu i się wystraszyli.

    > "wy tu na sluzbie jestescie szeregowy"

    Nadgodziny trzeba oddać., Wbrew pozorom nikomu to nie na rękę.

  • 67. Data: 2018-05-14 21:38:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-05-18 o 21:24, J.F. pisze:

    > Tak z poziomu dyzurnego na telefonie ?

    CPR do nieprzytomnego karetkę i Policje dysponuje jednocześnie.

    > No tak, dwoch funkcjonariuszy mowi ze nawet nie tkneli, a pan byles
    > pijany jak swinia ...

    Dokładnie.

    > No chyba, ze prokurator sie zainteresuje pałką.

    I co?

    > Znajda za tydzien, w innym miejscu, to komu sie bedzie chcialo sprawdzac
    > historie jakiejs interwencji.

    Nie sądzę, by ogarniali, że on może umrzeć.

    > A jak sie jeden za wczesnie ocknal i za reke chwycil ?

    To wyjaśniamy mu, że do depozytu przekażemy. To porzucenie w lesie nie
    da się racjonalnie wyjaśnić.

  • 68. Data: 2018-05-14 21:50:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > 911,to chyba w Ameryce :-)

    Faktycznie.

    > Są nagrywane.

    To wszystko co się niesie po policyjnych radiach jest nagrywane? Od
    dawna? Bo jak miałem kiedyś okazję posłuchać (składałem zeznania i było
    radio właczone) to raczej nie kwalifikowało się to na oficjalne rozmowy.
    Ale to było jakieś 15 lat temu.

    Shrek

  • 69. Data: 2018-05-14 22:53:32
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > O tyle bez sensu, że pogotowie by przyjechało w kilkanaście minut i nie
    > mieli by problemu w ogóle. Po co go wozili?

    Żeby się dotlenił.

  • 70. Data: 2018-05-14 23:06:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-05-18 o 21:50, Shrek pisze:

> [...]
    > dawna? Bo jak miałem kiedyś okazję posłuchać (składałem zeznania i było
    > radio właczone) to raczej nie kwalifikowało się to na oficjalne rozmowy.

    Co najmniej ćwierć wieku.