  • 1. Data: 2018-05-13 07:22:52
    Temat: umieszczanie skanu wyroku na stronie
    Od: tomsss <t...@g...com>

    witam
    czy mozna umiescic skan wyroku(nakazowy) na swojej stronie internetowej
    bez konsekwencji?

  • 2. Data: 2018-05-13 07:28:25
    Temat: Re: umieszczanie skanu wyroku na stronie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-13 o 07:22, tomsss pisze:
    > witam
    > czy mozna umiescic skan wyroku(nakazowy) na swojej stronie internetowej
    > bez konsekwencji?

    Swojego wyroku?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-05-13 07:47:25
    Od: tomsss <t...@g...com>

    Tak, ale tam są również dane osoby która została skazana nakazowym. (na
    stronie kazdy bedzie wiedział o jaka osobe chodzi)

  • 4. Data: 2018-05-13 08:59:14
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Danych nie wolno.

    -----

  • 5. Data: 2018-05-13 09:45:25
    Od: tomsss <t...@g...com>

    W dniu 2018-05-13 o 08:59, ń pisze:
    > Danych nie wolno.
    Adresu tam nie ma, jest imie i nazwisko - czyli tego nie można tak ?

  • 6. Data: 2018-05-13 09:53:38
    Od: tomsss <t...@g...com>

    jest imie nazwisko i miasto

  • 7. Data: 2018-05-13 18:41:27
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    >Danych nie wolno.

    NIby czemu?
    Jeśli nic nie podpisywał , dane dostał legalnie itp, to czemu ma nie podać
    na stronie prywatnej?
    To mi sąsiadowi, lub rodzinie nie wolno pokazać wyroku?
    Puknij się w czoło.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 8. Data: 2018-05-14 06:24:30
    Od: tomsss <t...@g...com>

    W dniu 2018-05-13 o 18:41, Stokrotka pisze:

> [...]
    > podać na stronie prywatnej?
    > To mi sąsiadowi, lub rodzinie nie wolno pokazać wyroku?

    Czyli na swojej stronie internetowej mogę pokazać wyrok z jego danymi
    osobowymi tak (to jest konkurencja) ? Wydaje mi się że to naruszenie
    dóbr osobistych

  • 9. Data: 2018-05-14 09:22:52
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Najlepiej zamieścić link do tego wyroku opublikowanego na stronie sądu (lub
    ms.gov.pl), z tym że wyroki niższych instancji same z siebie raczej nie są
    umieszczane w portalu.
    orzeczenia.ms.gov.pl
    Każdy może się zwrócić do sądu z prośbą o udostępnienie mu treści wyroku na podstawie
    prawa o dostępie do informacji publicznej (jeśli wyrok jest jawny).
    W obydwu powyższych przypadkach sądy dokonują anonimizacji. Anonimizacja dotyczy
    imion, nazwisk, nazw firm (w tym spółek kapitałowych), adresów, czasami liczb (kwot),
    może czegoś jeszcze.

  • 10. Data: 2018-05-14 09:26:53
    Od: tomsss <t...@g...com>

    popraw kodowanie bo nie da się czytac :)
    na stronie nie ma tego wyroku