  • 1. Data: 2018-05-09 10:00:03
    Temat: Stłuczka, odmowa przyjęcia mandatu, sąd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Była sobie kolizja, sprawczyni nie przyznała się do winy i została
    skierowana sprawa do sądu.
    Piszę sprawczyni bo mam film z kamery - wina ewidentnie nie moja.

    Ona mieszka pod Koninem, ja w Poznaniu, zdarzenie miało miejsce w jej
    miejscowości.

    Auto na szczęście sprawne, uszkodzenia niewielkie.

    Co dalej?
    Jak wygląda procedura? Jakich terminów się spodziewac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 2. Data: 2018-05-09 10:54:40
    Temat: Re: Stłuczka, odmowa przyjęcia mandatu, sąd
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > Piszę sprawczyni bo mam film z kamery - wina ewidentnie nie moja.
    >
    > Ona mieszka pod Koninem, ja w Poznaniu, zdarzenie miało miejsce w jej

    Półtora roku temu pisałem o swojej kolizji (ja z Warszawy, kolizja w
    Warszawie, sprawca z Radomia). Nie było policji, przyznałem się do winy bo
    myślałem, że wina była moja, ale potem obejrzałem film i stwierdziłem, że
    ewidentnie nie, dlatego wycofałem oświadczenie.

    Sprawca złożył zawiadomienie na policji w Radomiu, odgrażał mi się, że
    "będę jeździł do Radomia do sądu". Policja z Radomia przeniosła to do
    Warszawy. Policja w Warszawie obejrzała mój film i rok po zdarzeniu
    skierowała do warszawskiego sądu wniosek o ukaranie pana z Radomia.

    To było w styczniu. Jest maj, nie dostałem jeszcze ani wezwania na
    rozprawę, ani informacji o niej (jedynie informację z policji, że poszedł
    wniosek do sądu). Nie wiem, czy w ogóle dostanę.

    Więc chyba liczy się miejsce kolizji...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 3. Data: 2018-05-09 16:25:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 10:54, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > rozprawę, ani informacji o niej (jedynie informację z policji, że poszedł
    > wniosek do sądu). Nie wiem, czy w ogóle dostanę.

    Zadzwoń na tą policję i poproś o numer sprawy i kiedy złożyli sprawe w
    sądzie i jakim, jaki wydział.
    Potem dzwoń do sądu i poproś o sprawdzenie czy taka sprawa wpłynęła.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-05-10 00:32:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09-05-18 o 16:25, Animka pisze:

    > Zadzwoń na tą policję i poproś o numer sprawy i kiedy złożyli sprawe w
    > sądzie i jakim, jaki wydział.
    > Potem dzwoń do sądu i poproś o sprawdzenie czy taka sprawa wpłynęła.

    Przecież dostał pismo, na którym są te dane.

  • 5. Data: 2018-05-14 21:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    >
    > Auto na szczęście sprawne, uszkodzenia niewielkie.
    >
    > Co dalej?
    > Jak wygląda procedura? Jakich terminów się spodziewac?

    No i nic sie nie dowiedziałem. Nikt nie wie...?

    Natomiast przyznaje ze dzis jebłem obijaac sie o uroki oparów prlu...

    Dzwonie na komende, pytam o policjanta który ma prowadzic sprawe.
    - nie ma, na urlopie...
    - a kto prowadzi jego sprawy.
    - nie wiem.
    - a kto mogłby wiedziec?
    - szef ale go tez nie ma.
    - rozumeim. To powiem po co dzwonie: miałem stłuczke, wyciągnałem film z
    kamery i chciałbym wysłac zeby było wiadomo co i jak. Czy moge w takim
    razie na jakis ogólny mail komendy?
    - to chyba tylko na mail szefa
    - ok, to poprosze.
    - niestety nie znam...
    - to moze zadzwonie jutro a pani sie w miedzyczasie dowie?
    - jutro bedzie szef, niech pan dzwoni. Tylko ze jak jutro sie nie uda to
    potem szef tez idzie na urlop...

    Nie miałem siły na wiecej... :)

    Miałem pecha czy to standard?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 6. Data: 2018-05-15 20:12:44
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >: