  • 1. Data: 2018-05-10 23:16:00
    Temat: Co mogę z moją działką za linią regulacyjną?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Do mojej działki przylega droga (szutrowa) gminna o szerokości 2,5m.
    Aktualnie w granicy działki mam ogrodzenie tymczasowe. W warunkach
    zabudowy, została wyznaczona "linia regulacyjna (ogrodzenia)" cofnięta o
    3m od granicy działki (po stronie drogi). Postawiłem ogrodzenie docelowe
    w linii regulacyjnej. Geodeta powiedział mi, że zanim wykona mapę do
    odbioru to żebym zdemontował ogrodzenie tymczasowe, bo mapa nie
    przejdzie w starostwie.

    Co z tym trzy metrowym pasem mojej ziemi wzdłuż drogi? Mogę zdemontować
    ogrodzenie tymczasowe, ale nie chce żeby nagle powstała droga 6m i
    wszyscy zaczęli szybciej jeździć. Czy ja tam mogę postawić np. większe
    kamienie albo czy "nie zamocowane na stałe" paliki odblaskowe wystające
    40cm nad gruntem?

    Mateusz Bogusz