  • 111. Data: 2013-07-08 16:00:40
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nikt nie pokaże statystyki, bo takiej jeszcze nie ma. Może będzie za
    > 2-4 miesiące.
    > W Krakowie oficjalnie na posiedzeniu Rady Miasta stwierdzono że koszty
    > wprowadzenia ustawy śmieciowej pokryją mieszkańcy spółdzielczych
    > bloków i wielorodzinnych kamienic. I taka jest prawda. Trzeba być
    > bezmózgowcem żeby nie zrozumieć że jak ktoś płacił 42 zł a teraz ma
    > 69zł to nie jest to taniej tylko dużo drożej i to nie 5-10% tylko
    > 60-100%. W Krakowie oficjalnie mieszka 800 tys ludzi, z tego w blokach
    > i kamienicach około 700 tys.

    Demagogia.
    Padł argument: prawie wszyscy płaca drożej.
    to ze w Krakowie czy wrocławiu zrobiono jakas bdzure i kosmiczne ceny
    niczego takiego nie udowadnia.
    Pokazywalem ceny w Poznaniu. Praktycznie bez zmian.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 112. Data: 2013-07-08 16:07:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-08 16:00, Budzik pisze:
> [...]
    > niczego takiego nie udowadnia.
    > Pokazywalem ceny w Poznaniu. Praktycznie bez zmian.

    A Lublin?
    Wpisujcie miasta ... ;-)

  • 113. Data: 2013-07-08 16:11:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-08 16:00, Budzik pisze:
    > A łudziłeś sie, ze to sie "ułoży" od początku.
    > Wiadomo, ze bedzie burdel.

    No ładne założenie.
    To nie jest wymyślanie promu kosmicznego.
    Przy innych ustawach też mam tak zakładać. Jak ludzie będą umierać to
    też tak będziesz tłumaczył? Wyborne :-)

  • 114. Data: 2013-07-08 16:20:00
    Od: z <...@...pl>

    Kończąc temat.
    Było tyle możliwości. Tyle gotowych wzorców.
    Od umieszczonej w cenie worka na śmieci ceny wywozu tych śmieci do
    manewrowania podatkami tak żeby śmieci same magicznie stawały się
    surowcem wtórnym. "Biznes panie biznes"
    Zrobiono tak jak zrobiono. Teraz my musimy jeść tę żabę i pewnie ustawa
    będzie poprawiana bo w TK się nie obroni.
    Ech... :-(

    PS. Mam pisać o korupcjogenności? Chyba nie bo to za trudne do pojęcia. :-)

  • 115. Data: 2013-07-08 16:46:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > hehe. Jak to łatwo przychodzi osobista wycieczka jak już nic nie
    > pozostało. Żałosne. :-)
    >
    > Zdarzało mi się widzieć dopchane na maksa śmietniki ale dzisiaj "treści"
    > jest na 2 komplety.
    > Przypadek? :-)

    Mozliwe.
    U mnie były zawsze mga pełne.

    Potem PO doszła do władzy i od tego czasu smietniki sa puste.

    Dzięki PO. :)

    Aha, w miedzyczasie wybudowano murek i zamknieto śmieci na klucz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 116. Data: 2013-07-08 18:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Kończąc temat.
    > Było tyle możliwości. Tyle gotowych wzorców.
    > Od umieszczonej w cenie worka na śmieci ceny wywozu tych śmieci

    Uwazasz, ze to rozwiazałoby problem niesegregowania oraz przede wszystkim
    wyrzucania smieci do lasu?
    Jak?

    > do
    > manewrowania podatkami tak żeby śmieci same magicznie stawały się
    > surowcem wtórnym. "Biznes panie biznes"

    Konkretniej?

    > Zrobiono tak jak zrobiono. Teraz my musimy jeść tę żabę i pewnie
    > ustawa będzie poprawiana bo w TK się nie obroni.
    > Ech... :-(

    Zapewne bedap oprawiac jeszcze kika razy.
    Ale dlaczego w TK? Konkretniej?

    > PS. Mam pisać o korupcjogenności? Chyba nie bo to za trudne do
    > pojęcia. :-)

    Możesz pisać o czym tylko uznasz za stosowne :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 117. Data: 2013-07-08 18:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No ładne założenie.
    > To nie jest wymyślanie promu kosmicznego.

    No nie, to jest tylko nowe ustalenie wywozu śmieci dla praktycznie całej
    Polski. więc zdziwiłbym sie, ze gdzie nie zostana wywiezione, ze gdzie nie
    bedzie za mało kubłów, ze gdzie te kubły nie beda zam ałe itp.
    Wiec licze sie z problemami.
    U nas dzis wywozono drugi raz - bez problemów.

    > Przy innych ustawach też mam tak zakładać.

    Zalezy.
    Lubisz generalizować?

    > Jak ludzie będą umierać to
    > też tak będziesz tłumaczył? Wyborne :-)

    Wyborne co?
    Ja nic nie tłumacze, po prostu podchodzę zdroworozsądkowo.
    Liczyłeś ze bez zadnych błedów przejdzie zmiana?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 118. Data: 2013-07-08 18:29:55
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.07.2013 13:09, Yogi(n) wrote:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd. To się nazywa podatek albo składka.

    No przeciez napisalem...

    zen.aspx

  • 119. Data: 2013-07-08 18:36:16
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 08.07.2013 14:12, Liwiusz wrote:

    > Zła analogia.
    >
    > Trzeba wprowadzić podatek "na jeżdżenie taksówką" a potem każdemu
    > pozwolić na jeżdżenie za darmo.

    Ale na dowolny dystans za ta sama cene, placona w podatku. Tzn. taksiaz
    dostanie od lebka, a nie od odleglosci.

    > Powód się znajdzie. Brak pijanych kierowców. Mniej pieszych na słabo
    > oświetlonych drogach.
    >
    > Ogólnie spadek śmiertelności - rzecz o wiele bardziej ważna, niż jakieś
    > śmieci w lesie.

    zen.aspx

  • 120. Data: 2013-07-08 19:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale na dowolny dystans za ta sama cene, placona w podatku. Tzn. taksiaz
    > dostanie od lebka, a nie od odleglosci.

    hiki - ponawiam pytanie - jaki cel?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz