  • 101. Data: 2013-07-08 15:21:34
    Temat: Re: Kto zarabia na smieciach?
    Od: "Smieć" <j...@g...com>

    wiadomości news:kredub$gb3$3@node2.news.atman.pl...

    > Widocznie ten twój mały Kazio jest jakiś niedorozwinięty umysłowo.

    > Podaj mi dane z co najmniej 50% gmin w Polsce to pogadamy.

    Danusiu nie karm tego trolla.
    Jak się rozmawia z wiejskim przygłupem to ma take argumenty jak on.
    On nie rozumie co to jest reguła, a co wyjątek.
    Pewnie jak w szkole to brali to był chory.

  • 102. Data: 2013-07-08 15:22:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 14:34:02 UTC+2 użytkownik Smieć napisał:
    . Trzeba być bezmózgowcem żeby

    > nie zrozumieć że jak ktoś płacił 42 zł a teraz ma 69zł to nie jest to taniej
    >
    > tylko dużo drożej i to nie 5-10% tylko 60-100%.

    Mógłbyś podac stawke z Krakowa i na ile osobowa rodzinę wyszło Tobie 69zł?

  • 103. Data: 2013-07-08 15:26:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-08 15:07, Andrzej Lawa pisze:
    > Kłamiesz. No, może nie kłamiesz - ale widocznie wcześniej nosa z domu
    > nie wychylałeś.

    hehe. Jak to łatwo przychodzi osobista wycieczka jak już nic nie
    pozostało. Żałosne. :-)

    Zdarzało mi się widzieć dopchane na maksa śmietniki ale dzisiaj "treści"
    jest na 2 komplety.
    Przypadek? :-)

  • 104. Data: 2013-07-08 15:28:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-08 15:18, Andrzej Lawa pisze:
    > Jaką ustawę masz na myśli?

    :-)

  • 105. Data: 2013-07-08 15:43:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 15:28, z pisze:

    > :-)

    Ach twoją urojoną...

  • 106. Data: 2013-07-08 15:45:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 15:26, z pisze:

    > hehe. Jak to łatwo przychodzi osobista wycieczka jak już nic nie
    > pozostało. Żałosne. :-)

    Nie "wycieczka osobista" tylko uświadomienie ci, że mało o świecie wiesz
    i twoje podwórko nie stanowi odzwierciedlenia całego kraju.

    > Zdarzało mi się widzieć dopchane na maksa śmietniki ale dzisiaj "treści"
    > jest na 2 komplety.
    > Przypadek? :-)

    A ja normalnie widziałem przeładowane pojemniki, z torbami stojącymi
    obok (bo ludzie nie chcieli zamawiać dodatkowych - dodatkowo płatynych -
    odbiorów).

    Teraz - grzecznie i czysto stoją nie przepełnione, bo ile by nie
    wyrzucali, zapłacą tyle samo.

  • 107. Data: 2013-07-08 15:46:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.07.2013 15:21, Smieć pisze:

    > Pewnie jak w szkole to brali to był chory.

    Może na się domyślać, co ty brałeś w szkole, śmieciu ;->

  • 110. Data: 2013-07-08 16:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Zła analogia.
    >
    > Trzeba wprowadzić podatek "na jeżdżenie taksówką" a potem każdemu
    > pozwolić na jeżdżenie za darmo.
    >
    > Powód się znajdzie. Brak pijanych kierowców. Mniej pieszych na słabo
    > oświetlonych drogach.
    >
    > Ogólnie spadek śmiertelności - rzecz o wiele bardziej ważna, niż jakieś
    > śmieci w lesie.

    nie widze tu tego ciagu przyczynowo-skutkowego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 108. Data: 2013-07-08 16:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Wiesz... Gdybyśmy byli o 5 lat młodsi ;-) to Twoja paplanina miałaby
    > jakiś sens. Spójrz w kalendarz i chociaż przez mgłę sobie przypomnij
    > nieśmiało program, założenia PO.
    > To się nazywa spotkanie z rzeczywistością :-)

    Mowisz, ze jak bysmy byli 5 lat młodsi to bym nam sie wszystko nie
    kojarzyło?
    Boje sie, ze czym młodszy tym bardziej... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 109. Data: 2013-07-08 16:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > PS.
    > Dzisiaj po raz pierwszy od 7 lat zobaczyłem przepełnione śmietniki.
    > Nowa ustawa, nowe "lepsze" ceny, nowa "lepsza" jakość.
    > Żałosne.

    A łudziłeś sie, ze to sie "ułoży" od początku.
    Wiadomo, ze bedzie burdel.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch