  • 1. Data: 2014-04-14 21:21:35
    Temat: Krym - referendum
    Od: "jotemon" <j...@u...pl>

    Jedna strona twierdzi, że referendum na Krymie było legalne, a druga, że
    nielegalne. Co stanowi prawo międzynarodowe, jakie warunki muszą być
    spełnione żeby referendum było legalne?

    jotemon

  • 2. Data: 2014-04-14 21:58:24
    Temat: Re: Krym - referendum
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Jedna strona twierdzi, że referendum na Krymie było legalne, a druga, że
    > nielegalne. Co stanowi prawo międzynarodowe, jakie warunki muszą być
    > spełnione żeby referendum było legalne?

    Muszą przed lokalem wyborczym czekać z karabinami "zielone ludziki".
    Wtedy jest ważne...dla nich.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-04-15 00:11:22
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2014-04-14 21:21, jotemon pisze:
    jakie warunki muszą być
    > spełnione żeby referendum było legalne?

    Tylko jeden - wynik ma być po myśli strony a jeszcze lepiej żeby
    referendum nie musiało być.
    Jeżeli nie jest po myśli strony to strona jego legalności nie uzna.
    Albo uzna tylko formalnie i powtórzy coby "nasza" racja była. (vide
    Irlandia vs. EU).

    Tak w ogóle w prawie międzynarodowym instytucją odwoławczą jest sam Bóg
    a a on jak wiadomo nie jest rychliwy, choć działa szybciej niż nasze sądy.

  • 4. Data: 2014-04-15 21:07:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-14 21:21, Użytkownik jotemon napisał:
    > Jedna strona twierdzi, że referendum na Krymie było legalne, a druga, że
    > nielegalne. Co stanowi prawo międzynarodowe, jakie warunki muszą być
    > spełnione żeby referendum było legalne?

    Od kiedy o legalności referendum decyduje prawo międzynarodowe
    a nie lokalne ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-04-15 22:29:40
    Od: "jotemon" <j...@u...pl>

    > Od kiedy o legalności referendum decyduje prawo międzynarodowe
    > a nie lokalne ?
    >

    > Pozdrawiam

    To zależy jakie referendum. Nie potrafię podać właściwego przykładu, ale w
    tym przypadku powoływano się na prawo międzynarodowe.

    jotemon

  • 6. Data: 2014-04-16 02:32:46
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 14.04.2014 21:21, jotemon pisze:
    > Jedna strona twierdzi, że referendum na Krymie było legalne, a druga, że
    > nielegalne. Co stanowi prawo międzynarodowe, jakie warunki muszą być
    > spełnione żeby referendum było legalne?

    Musisz mieć atom i czołgi.

  • 7. Data: 2014-04-16 10:32:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > Jedna strona twierdzi, że referendum na Krymie było legalne, a druga, że
    > nielegalne. Co stanowi prawo międzynarodowe, jakie warunki muszą być
    To zależy od wielkości obszaru na jakim organizowane jest referendum. Po
    prostu na kilometr kwadratowy powierzchni tego obszaru potrzebujesz
    określoną liczbę ludzi wyposażonych w zakupione na bazarach broń i
    umundurowanie.

    Maciek

  • 8. Data: 2014-04-16 12:44:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-04-15 22:29, Użytkownik jotemon napisał:

    > To zależy jakie referendum. Nie potrafię podać właściwego przykładu, ale
    > w tym przypadku powoływano się na prawo międzynarodowe.

    Bo każdy powołuje się na takie które mu odpowiada.
    Jeśli zabiłem w Polsce to nie mogę sobie wybrać łagodnego
    prawa z innego kraju lub prawa międzynarodowego.
    Powinni mnie osądzić i skazać zgodnie z prawem Polskim.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-04-16 20:29:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maciek napisał(a) :
> [...]
    > prostu na kilometr kwadratowy powierzchni tego obszaru potrzebujesz
    > określoną liczbę ludzi wyposażonych w zakupione na bazarach broń i

    Ale nie powinno przywozić się tych ludzi ponad miarę, bo frekwencja
    wyborcza wyjdzie, jak w Sewastopolu, 123%. Łącznie z
    nieposiadającymi prawa wyborczego noworodkami. No chyba że
    narodowości rosyjskiej, bo te je już posiadają.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 10. Data: 2014-04-17 02:21:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-04-16 20:29, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > nieposiadającymi prawa wyborczego noworodkami. No chyba że
    > narodowości rosyjskiej, bo te je już posiadają.
    Podstawa to nie dopuszczać debili do liczenia głosów. Maksimum 98% -
    przecież mamy demokrację i pluralizm! No i tu wracamy do problemu
    odpowiedniej liczby ludzi zaopatrzonych na bazarach.

    Maciek