  • 1. Data: 2014-04-09 22:27:20
    Temat: Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
    Od: z <...@...pl>

    Jako że ostatnio poprawne politycznie media drążą niby temat pewnej
    posłanki która popełniła wykroczenie ale nie mogła zapłacić mandatu bo
    takie poprawo... Ale jakoś mam dziwny poczucie niedosytu. :-)
    Czy poseł może pokazać funkcjonariuszowi dowód osobisty + prawo jazdy i
    spokojnie zapłacić mandat jeśli chce to naprawdę zrobić i po sprawie?
    Czy znowu popaprana ściema "chcę ale nie mogę"???

  • 2. Data: 2014-04-09 23:34:00
    Temat: Re: Chciałam zapłacić ten mandata ale nie mogłam :-)
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > spokojnie zapłacić mandat jeśli chce to naprawdę zrobić i po sprawie? Czy
    > znowu popaprana ściema "chcę ale nie mogę"???

    (P)oseł, jak każdy obywatel może pokazać PJ, a na pytanie o DO odesłać na
    bambus.
    "Chcę, ale nie mogę" to zwykła ściema!
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-04-10 00:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > spokojnie zapłacić mandat jeśli chce to naprawdę zrobić i po sprawie?
    > Czy znowu popaprana ściema "chcę ale nie mogę"???

    No własnie tez mnie to rozsmieszyło.
    I czy w razie czego nie moze powiedziec: to tylko to samo nazwisko ale ja
    nie jestem tym posłem.
    Pomijam juz fakt, ze ciekawe, kto rozpoznalby taka nikomu nie znana
    posłankę...

  • 4. Data: 2014-04-10 12:13:07
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    wiadomości news:XnsA30AEC1195D39budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > ja
    > nie jestem tym posłem.
    > Pomijam juz fakt, ze ciekawe, kto rozpoznalby taka nikomu nie znana

    To zapewne byłoby wprowadzeniem funkcjoniariusza w błąd i okłamaniem, co
    za tym idzie przestępstwem, ale niemożliwym do ukarania, bo przecież
    immunitet.
    Polska...

  • 5. Data: 2014-04-10 13:08:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tixe t...@w...com ...

    > To zapewne byłoby wprowadzeniem funkcjoniariusza w błąd i okłamaniem, co
    > za tym idzie przestępstwem, ale niemożliwym do ukarania, bo przecież
    > immunitet.
    > Polska...

    Na pewno można by to było zrobić w taki sposób, aby można to było dwojako
    zrozumieć.

    Np.:
    Ja posłem, hahahaha...

  • 6. Data: 2014-04-10 13:18:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-10 13:08, Budzik pisze:
    > Ja posłem, hahahaha...

    Wy tu sobie jaja robicie a taka krejzi posłanka śmieje się Wam w twarz i
    rżnie blondynkę. O aspekcie tak trudnym do realizacji przez dwie
    kadencje jak ukrócenie immunitetu już nie wspominając.

  • 7. Data: 2014-04-10 15:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Wy tu sobie jaja robicie a taka krejzi posłanka śmieje się Wam w twarz i
    > rżnie blondynkę. O aspekcie tak trudnym do realizacji przez dwie
    > kadencje jak ukrócenie immunitetu już nie wspominając.

    Ależ ja mówie zupełnie powaznie.
    Chociaż rzeczywiście skarzenie się *ustawodawcow* na to ze prawo nie
    pozwala im płacic mandatów to sa rzeczywiście jaja.

  • 8. Data: 2014-04-10 15:35:06
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    wiadomości news:XnsA30B9572BC1FDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik z ...@...pl ...

    > Ależ ja mówie zupełnie powaznie.
    > Chociaż rzeczywiście skarzenie się *ustawodawcow* na to ze prawo nie
    > pozwala im płacic mandatów to sa rzeczywiście jaja.

    Równie śmieszne jest utajnianie nazwiska i wizerunku oskarzonego, nawet
    gdy ten wyraznie zyczy sobie, by te byly znane!
    Widzialem spryciarza ktory to obszedl i pozowal fotografom z ksiazka
    swojego autorstwa z wyraznie widocznym nazwiskiem na okladce oczywiscie :)

  • 9. Data: 2014-04-14 20:30:41
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    W dniu czwartek, 10 kwietnia 2014 15:00:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik z ...@...pl ...

    > Ależ ja mówie zupełnie powaznie.
    >
    > Chociaż rzeczywiście skarzenie się *ustawodawcow* na to ze prawo nie
    >
    > pozwala im płacic mandatów to sa rzeczywiście jaja.

    Ale jak to im nie pozwala skoro sam pamiętam wypowiedź
    jakiegoś posła twierdzącego, że nie chowa się przed
    mandatami za immunitetem. Wychodzi na to, że albo jednak
    wolno im je płacić, albo ten, o którym piszę, tak bardzo
    płakał i prosił, że z litości policjanci nagięli prawo
    i pozwolili mu przyjąć mandat.

  • 10. Data: 2014-04-14 21:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...onet.pl ...

    > Ale jak to im nie pozwala skoro sam pamiętam wypowiedź
    > jakiegoś posła twierdzącego, że nie chowa się przed
    > mandatami za immunitetem.

    Jeżeli masz na myśli Żelichowskiego to on w tym samym zdaniu przyznał sie,
    ze mandaty bierze na siebie bodaj jego zona.

    > Wychodzi na to, że albo jednak
    > wolno im je płacić, albo ten, o którym piszę, tak bardzo
    > płakał i prosił, że z litości policjanci nagięli prawo
    > i pozwolili mu przyjąć mandat.

    W TV widziałem przełożonego tych strazników ktory stwierdził, ze jak tylko
    pani była wspaniała sportsmenka -> poseł bez honoru machneła legitymacją
    poselską to juz nie mogli jej wystawić mandatu.
    Gdyby tego nie zrobiła, mandat by wystawili w nieswiadomosci, ze to
    posłanka.