  • 281. Data: 2010-12-13 10:30:49
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Żadna tam psychoza, tylko wykazuję że zasada "przedawnienie nie jest
    > potrzebne porządnym ludziom, bo dbają o dokumentację" prowadzi do
    > ogromnych, przepastnych archiwów.
    >
    > A skany i na dysk, to raz że kupa roboty (o ile nie masz jakiegoś
    > superszybkiego skanera), dwa - że w ciągu 5 lat miałem 3 pady dysku w
    > tym raz przypadkowo na raz z backupem". Papier jest jednak trwalszy -
    > dom się rzadziej pali i zalewa niż dyski padają.

    Się lepiej zastanów do czego wystarczy ten skan.

  • 282. Data: 2010-12-13 16:33:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-13 17:33, kam pisze:
    > też chciałbym wiedzieć...

    Ci mogę odpowiedzieć.
    Bo wszystko w naszym kraju jest ustawione pod strzyżenie owieczek.
    Ku chwale Władzy!

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 283. Data: 2010-12-13 16:33:47
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-12-13 08:37, Andrzej Lawa pisze:
    > W każdym razie dla policji działa i to zdaje się on-line, więc dlaczego
    > nie mogłoby i dla sądu?

    też chciałbym wiedzieć...

    KG

  • 284. Data: 2010-12-14 09:31:33
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > wniesienie sprzeciwu od nakazu zapłaty czy wyroku zaocznego z
    > argumentacją podważającą skuteczność doręczenia

    w jakim terminie ?

    Icek

  • 285. Data: 2010-12-14 09:34:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    EPU

    > Chłopie ile ty masz lat że uważasz że do tego procenta "wyjechanych"
    > przychodzi takie pismo i że każda sprawa w sądzie jest o jakieś
    > zaległe/nieistniejące zobowiązania ?

    sądze, że sporo spraw z przedziału 50-10k pln jest przedawniona

    sądzę, że jest sporo spraw w których potrzebne jest prawo do obrony. Tak
    naprawde gdyby nawet tylko jedna osoba byłą niesłusznie skazana to uważam to
    za niesprawiedliwość

    Icek

  • 286. Data: 2010-12-14 09:35:45
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > A ile spotkałeś przypadków takich jak opisane z wezwaniami do
    > sądu za nieistniejące zobowiązania ?

    w moim życiu 2 razy. Dotyczyły moich najbliższych. Do dziś walcze ze
    skutkami.

    Icek

  • 287. Data: 2010-12-14 09:45:19
    Od: kam <...@...pl>

    W dniu 2010-12-14 10:31, Icek pisze:

    > w jakim terminie ?

    Odpowiednim licząc od doręczenia, ale jeśli kwestionujesz skuteczność
    doręczenia, to w każdym, bo termin nigdy nie zaczął biec.
    Doręczenie przez awizo to tylko domniemanie doręczenia, które może
    zostać podważone, także przy wniesieniu sprzeciwu.

    KG

  • 288. Data: 2010-12-14 11:00:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-14 10:35, Użytkownik Icek napisał:

    > w moim życiu 2 razy. Dotyczyły moich najbliższych. Do dziś walcze ze
    > skutkami.

    Do dziś to znaczy ile czasu rok, dwa, pięć ?

    Pozdrawiam

  • 289. Data: 2010-12-14 16:19:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Doręczenie przez awizo to tylko domniemanie doręczenia, które może
    > zostać podważone, także przy wniesieniu sprzeciwu.

    ale masz jakieś doświadczenie czy tylko teoretyczną wiedzę wyniosłeś ze
    studiów ?

    bez obrazy ale to nie działa. Dowiadujesz się jak znika Ci kasa z konta.
    Idziesz do sądu i możesz gówno załatwić

    Icek

  • 290. Data: 2010-12-14 16:21:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Do dziś to znaczy ile czasu rok, dwa, pięć ?

    przemeldowanie 2004 roku, wezwanie do zapłaty 2007 rok (na właściwy adres),
    pozew 2007 rok (na niewłaściwy adres), dowiaduje się o klauzuli wykonalności
    2007 rok. Zbliża się koniec 2010 roku i nie ma prawomocnego rozstrzygnięcia
    kwestii czy proces ruszy

    Icek