  • Date: Fri, 10 Dec 2010 09:10:08 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kruk nęka telefonicznie

    W dniu 10.12.2010 03:16, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > A niemce nie chcą ci ziemi jebnąć ? :) Sorry, ale teraz mówię nie o PL
    > prawie cywilnym , a o międzynarodowym prawie. Warto było trzymać papiery
    > latami ... i widzę, że do Ciebie to nie dociera.

    Tia, każdy rachuneczek, każdy kwitek za każdą zamawianą usługę.

    Czyżbyś budował hale magazynowe i chciał je wynajmować ludziom do
    przechowywania kwitków za telefon z ostatnich pokoleń?

    > Ej ... bez wycieczek, bo ci po ortach pojadę ...

    Go ahead - make my day ;->

    > Nikt normalny nie wypieprza takich kwitów po roku ...

    Czytaj uważniej i nie imputuj mi swoich urojeń.

    Pisałem o kilku latach - w kontekście przedawnienia.

    > Ja tam odkładam, i zapominam ... nie zdarza mi się, by w dniu
    > "przedawnienia" coś przerwało mi sen i powiedziało: Gil, dziś nadszedł
    > dzień wywalenia dowodu wpłaty nr XYZ/44/23?ytr/05

    A ja myślałem, że to ja nie mam talentu do organizacji dokumentów... A
    teraz ty przebijasz dno na metr wbijasz się w muł...

    Dobra rada: dokumenty zbierać w pojemniki oznaczone latami. Jak jeszcze
    porozdzielasz je wg. przedawnienia, to już w ogóle po problemie.

    > No .... dziedziczy się ... a spadku nie przyjmujesz 5 lat po urodzeniu
    > zdechlaka, a kilkadziesiąt po :)\

    O czym ty teraz bredzisz?

    > No albo dba się o swe interesy, ale się nie dba.

    Należy dbać, ale ty chcesz zmusić ludzi do popadnięcia w psychozę
    natręctw i zbieranie wszystkich kwitków przez stulecia.