  • 201. Data: 2010-12-10 09:53:03
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Oj kurwa .... Buzdygan będzie w szoku - NIE PODPISAŁEM. Podpisałem
    > wypełnione z wyraźnym napisem "NIE NA ZLECENIE". To, że dajesz się dymać
    > nie oznacza, że każdy jest kurwą. Kumasz ?

    Czyli nie ogarniasz :)
    WYDAJE Ci się, że jak podpisałeś "nie na zlecenie" to jest cacy.

    BUACHA CHA CHA CHA CHA !

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 202. Data: 2010-12-10 09:58:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-10 10:26, RadoslawF pisze:
    > A co mi z sygnatury sprawy na drugom końcu kraju ?

    Te sprawy są w większości w Warszawie.
    Nie wiem gdzie mieszkasz.

    > Myślisz że pojadę i w sądzie mi z chęcią udostępnią akta
    > z dowodami którymi są podobno ksera ?

    A myślisz, że ja wyciągnę akta z sądu!?
    Możesz tam jedynie przyjechać i je sobie przeglądnąć.

    > Czy aby na pewno stroną był Polkomtel czy może jednak jakiś
    > krzak ?

    Na pewno Polkomtel :)

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 203. Data: 2010-12-10 10:01:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Areczku - wybacz, ale poważne firmy windykacyjne, o których piszemy
    > (wątek zaczął się od kruka) nie skupują frajerskich długów od frajerów.
    > Skup się - jeśli masz pakiet do sprzedaży (powiedzmy min. 50 000
    > dłużników na minimum kilkanaście milionów PLN, możnaby się zastanowić).

    Acha - czyli lepiej im "kupić" wątpliwe długi 50 tys. owieczek do
    wydymania niż rzeczywisty dług Polkomtela. Bo Polkomtela się nie wydyma
    na nieznajomości prawa, prawda?

    > Nie dziw się, że przeciętna "duża" firma windykacyjna potraktuje Cię w
    > tym zakresie, tak jak wiki potraktowało Cię w zakresie pewnej definicji.

    Taaa.... taa... jasne.
    Już sobie dorabiaj ideologię, ale my tu na grupie nie jesteśmy debilami
    wbrew temu co sądzisz.

    ŻADNA firma windykacja NIE KUPUJE długów.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 204. Data: 2010-12-10 10:02:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Best, Kruk, Ultimo, Intrum, CPP, ... Ty to naprawdę jesteś nienormalny.

    Nie rozśmieszaj mnie - ŻADNA z wymienionych przez Ciebie firm nie kupuje
    długów płacąc za nie z góry.

    > Dajmy na to taki bank PKO BP/ING/GETIN. Ogłasza przetarg ... stają firmy
    > do przetargu ... i trwa licytacja, jak na allegro, kto da więcej. Ten
    > kto da więcej bierze długi - PO ZAPŁACIE.

    Buacha cha cha cha cha cha !!!!!!!!!

    Mógłbyś bajki pisać!

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 205. Data: 2010-12-10 10:02:55
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Właśnie sęk w tym, że się przedawnia. Ale co z tego?
    > Zarzut przedawnienia musi podnieść rzekomy dłużnik.

    No i dobrze, robi to, więc gdzie pojawia się kolejny problem?

    > Pomijając to, że są sztuczki żeby mu to uniemożliwić (pisałem przed
    > chwilą o tym) to i tak do KRD można wpisać i uporczywie domagać się
    > zwrotu rzekomego długu. I udowodnij, że zapłaciłeś.

    KRD bardzo często sam usuwa wpisy na prośbę rzekomego dłużnika, wystarczy
    przesłać im wiarygodne uzasadnienie swojej prośby (w tym przypadku złożenie
    zarzutu przedawnienia).

    > Popatrz na to, co pisał Robert Tomasik: tepsa najpierw przysłała
    > potwierdzenie salda na zero... a po jakimś czasie na minus.

    Ale przysłali zdaje się po krótkim czasie. Mógł im wyjść babol.
    Jeśli jednak mam kilka potwierdzeń z kolejnych lat, to mogą mnie co
    najwyżej w dupę pocałować.
    Ew. ja im zasugerować, że mają burdel w księgach, skoro im po latach
    wychodzą takie kwiatki, a to się do kontroli skarbowej kwalifikuje.

    K.

  • 206. Data: 2010-12-10 10:06:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    > A co ma meldunek do skutecznego powiadomienia ?
    > BUZDYGAN - Wy w peerelu kurwa kwitniecie ...

    A Ty rżniesz głupa, albo co gorsza nim jesteś w tym zakresie,
    albo chcesz ludzi w błąd wprowadzić bo leży to w Twoim interesie.

    Od PRLu nic się nie zmieniło w tym zakresie, wręcz przeciwnie.
    Pismo z sądu wysłane na adres ZAMELDOWANIA uznawane jest za DORĘCZONE
    i żadne tłumaczenia, że się mieszkało gdzie indziej sąd nie przyjmie
    (masz obowiązek się przemeldować) ani tego, że się wyjechało za granicę
    bo także masz obowiązek taki wyjazd ZGŁOSIĆ.
    I tyle w temacie.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 207. Data: 2010-12-10 10:06:22
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Na pewno Polkomtel :)

    Wniosek - nie zadawać się z Polkomtelem :)

    K.

  • 208. Data: 2010-12-10 10:07:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-10 11:06, Krzysztof pisze:
    > Wniosek - nie zadawać się z Polkomtelem :)

    Zdecydowanie sensowny wniosek.
    Tylko kto o tym wiedział 5 lat temu?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 209. Data: 2010-12-10 10:12:34
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > ŻADNA firma windykacja NIE KUPUJE długów.

    Właśnie zniknąłeś Intrum Justitia, który odkupił od nas dług circa pięć lat
    temu oraz niewielką firmę http://bfp.com.pl/, która wielokrotnie
    proponowała nam odkupienie wierzytelności, ale na dość złodziejskich
    warunkach, więc nie skorzystaliśmy.

    K.

  • 210. Data: 2010-12-10 10:18:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl>

    > Skany i na dysk,

    I co, do sądu też skany ?

    >jeśli faktycznie psychoza strachu przed egzekutorem nieistniejącego długu
    >jest tak duża :)

    To świadomość a nie psychoza.