  • 181. Data: 2010-12-10 02:16:26
    Temat: Re: Kruk nęka telefonicznie
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 18:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Taaaak. Trzymaj człowieku potwierdzenia zapłaty przez pokolenia, bo
    > jakiś windykatorek po 200 latach zacznie dochodzić rzekomo nie
    > zapłaconego przez pradziadka ostatniego abonamentu za telefon.

    A niemce nie chcą ci ziemi jebnąć ? :) Sorry, ale teraz mówię
    nie o PL prawie cywilnym , a o międzynarodowym prawie. Warto
    było trzymać papiery latami ... i widzę, że do Ciebie to nie
    dociera.

    > Odpornyś na wiedzę i trudny do zarąbania.

    Ej ... bez wycieczek, bo ci po ortach pojadę ...

    > Zrozum, człowieku: nikt normalny i zdrowy psychicznie nie będzie trzymał
    > pokwitowań za każdą duperelę przez pokolenia!

    Nikt normalny nie wypieprza takich kwitów po roku ...

    > Najgorliwsi czekają do przedawnienia plus margines bezpieczeństwa i
    > wyrzucają to w cholerę.

    Ja tam odkładam, i zapominam ... nie zdarza mi się, by w dniu
    "przedawnienia" coś przerwało mi sen i powiedziało: Gil, dziś
    nadszedł dzień wywalenia dowodu wpłaty nr XYZ/44/23?ytr/05

    > I co, jakiś mój prapraprawnuk miałby udowadniać, że nie jest wielbłądem,
    > tj. że ja jednak zapłaciłem ten rachunek wygrzebany teraz przez jakiegoś
    > pazernego windykatorzynę z firmy "Gil i spółka"?
    > Wszak długi się dziedziczy...

    No .... dziedziczy się ... a spadku nie przyjmujesz 5 lat po
    urodzeniu zdechlaka, a kilkadziesiąt po :)\

    No albo dba się o swe interesy, ale się nie dba.
    6008

  • 182. Data: 2010-12-10 02:17:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-12-09 18:45, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko że takie oświadczenie przerywa bieg przedawnienia - nie wiedziałeś
    > o tym?

    Oj co to to nie ... to nie jest uznanie ...

    > Zatem piszesz nie na temat.

    A wręcz przeciwnie. Trudno jest przed sądem udowodnić, że takie
    pismo to uznanie długu i przerwanie biegu.

    6008

  • 183. Data: 2010-12-10 07:32:38
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3>

    > W jaki sposob podszyjesz sie pod inny numer ?

    Są takie usługi

  • 184. Data: 2010-12-10 07:38:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > technicznie jest to mozliwe jednak na masową skalę na połączenia
    > rozpoczynane w kraju mało możliwe

    No i co z tego ? Firma widykacyjna może wynająć inną firmę. Tak dokładnie
    robi się by omijać ograniczenia prawne danego kraju.

  • 185. Data: 2010-12-10 07:39:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.12.2010 08:32, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "PaPi" <...@...3>

    > Są takie usługi

    Kiedyś niechcący w tlenofonie tak można było sobie zrobić - ich
    aplikacja nie miała możliwości ustawiania identyfikacji, ale
    wykorzystywali standardowy protokół i inne aplikacje miały opcję
    wpisania identyfikatora stacji - i system przyjmował każdy numer. Np. 997.

  • 186. Data: 2010-12-10 07:41:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

    > ... przed sądem...

    A gdzie nie ?

  • 187. Data: 2010-12-10 07:54:01
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

    > Przedawnienie nie jest równoznaczne z *zniknięcie*

    No i co z tego ?

  • 188. Data: 2010-12-10 07:54:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

    > Jeśli ty nie ogarniasz umów, które zawierasz , wybacz, dzieli nas
    > przepaść. Ja ogarniam.

    Bredzisz

  • 189. Data: 2010-12-10 08:00:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.12.2010 03:17, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Oj co to to nie ... to nie jest uznanie ...

    O'RLY?

    > A wręcz przeciwnie. Trudno jest przed sądem udowodnić, że takie pismo to
    > uznanie długu i przerwanie biegu.

    Ale masz jakieś wsparcie?

    No to po co, hmm?

  • 190. Data: 2010-12-10 08:02:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl>

    > Wiesz, jeśli nie jesteś imbecylem widzących wszędzie "onych" i umiesz
    > złożyć zdanie składające się z więcej niż 3 słów - sąd bywa często zbędny.
    > Możesz nie zrozumieć.

    Jeśli nie jesteś trolem to pewnie wyjaśnisz mi głębię swojego wywodu.