  • 1. Data: 2005-08-22 19:00:39
    Temat: Kredyt mieszkaniowy...
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanko. Zamierzam wziac kredyt mieszkaniowy, ok. 20000 tys. zl. Nie na
    hipoteke. Czy bank bedzie wymagal jakis zyrantow, zabezpieczen itp. ?
    Czy moglby mi ktos wskazac, w ktorym banku bylo by korzystnie wziac taka
    kreche ? Czy ktorys z bankow daje na wiecej niz 10 lat ? Na razie patrzylem
    PKO i BPH, gora 10 lat. Rata miesieczna ok. 230 (PKO) - 250 (BPH) zl.
    Dochody nie za wysokie, ok. 1100 zl netto...
    Czy wogole ktorys z bankow da mi taki kredyt ?

    Zadalem pytanie takze na grupie pl.biznes.banki, ale kiedys i tutaj
    udzielono mi fachowych porad, wiec prosze nie pisac NTG ;)

    Dziekuje z gory, pozdrawiam

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 2. Data: 2005-08-22 20:17:32
    Temat: jeszcze cos istotnego...
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Czy w przypadku kredytu mieszkaniowego nie na hipoteke, bank musi wiedziec
    na jakie, konkretne mieszkanie zamierzam przeznaczyc pieniadze ? Czy po
    prostu biore kase, splacam bankowi i rozgladam sie za mieszkaniem ?
    Dlatego pytam, bo wlasciciel mieszkania nie chce podpisac zadnej umowy
    przedstepnej, tylko od razu gotowke. Boi sie, ze ja nie splace kredytu i
    jemu siada na hipoteke, mowi ze on "wekslu nie podpisze" bo tak mu prawnik
    powiedzial ://
    Jeszcze 2 pytania: czy w banku wystarczy oswiadczenie wlasciciela, iz
    sprzeda mi mieszkanie ? Nie wchodzi mu to na jego smieszna hipoteke, wiec
    nie ma obaw, przynajmniej nie powinien ich miec.
    A moze da sie zrobic tak, ze w akcie notarialnym da sie wstawic taka
    klauzule, ze dostanie powiedzmy 3/4 kwoty, mieszkanie bedzie juz na mnie,
    wezme brakujaca kreche 1/4 calej sumy i powiedzmy dam mu to za 2 tygodnie ?
    Sorry za glupie pytania, ale tak to jest jak sie kupuje mieszkanie od
    starego dziada, ktory wszedzie widzi przekrety :/

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 3. Data: 2005-08-22 20:35:49
    Temat: Re: jeszcze cos istotnego...
    Od: scream <n...@p...pl>

    -+r-m-k+- napisał(a):
> [...]
    > wiedziec na jakie, konkretne mieszkanie zamierzam przeznaczyc pieniadze
    > ? Czy po prostu biore kase, splacam bankowi i rozgladam sie za

    Zapoznaj się z terminami 'kredyt' i 'pożyczka'.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl