  • 1. Data: 2005-08-22 18:41:15
    Temat: Helppp
    Od: "Przema" <p...@o...pl>

    4 lata temu dostałem kare z PKP za jazde bez biletu. Dzisiaj rodzicieel
    poinformowali mnie że miałem tel od dzielnicowego w sprawie wezwania do
    sądu. Czy to są jakieś jaja czy jednak chłodna rzeczywistość? Myślałem że po
    3 latach sprawa jest przedawniona.
    Napiszcie coś błagam.

  • 2. Data: 2005-08-22 21:38:18
    Temat: Re: Helppp
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przema" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > sądu. Czy to są jakieś jaja czy jednak chłodna rzeczywistość?

    A dzielnicowy powiedział, że chodzi o tę karę? No i czy wiadomo, ze to
    nie głupi żart kolegów, bo nie podejrzewam, by dzielnicowy bawił sie w
    doręczanie wezwań do sądu cywilnego.

  • 3. Data: 2005-08-22 22:04:11
    Od: "Przema" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Przema" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > rodzicieel
    > do
    > Myślałem że po
    >
    > A dzielnicowy powiedział, że chodzi o tę karę?

    No właśnie nie wiadomo. 1.5mieś temu dostałem mandat za picie od straży
    wiejskiej w wysokości 100 pln, nie miałem dokumentów a i tak władza ludowa
    wystawiłam mi mandat. Być może telefon ma związek z tym, ale wątpię
    ponieważ nie było ponaglenia, czy wezwania na sąd grodzki.