  • 41. Data: 2007-01-18 08:13:19
    Temat: Re: Kontrole softu - pytanie
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    scream napisał(a):
    > Tyle tylko, że takie sprawdzanie może potrwać. Przy sprzyjających wiatrach
    > pewnie ze 3 miesiące. Czekam tylko aż ktoś, kto wykorzystuje komputer do
    > pracy, pozwie policje o odszkodowanie za czas kiedy był tego komputera
    > pozbawiony. Jak im przyjdzie zapłacić paredziesiąt tysięcy, to może
    > opracują jakąś normalną procedurę.

    możesz się nie doczekać. A to dlatego, że musieliby trafić na gościa,
    który wszystko ma legal. Wszystko. A wystarczy 1 mały "problem", aby
    taki pozew został "odrzucony".

    andy_nek

  • 42. Data: 2007-01-18 09:09:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Idiom napisał(a):

    > Oczywiście, że łapię w czym problem, ale dopóki osoby mające zainstalowanego
    > Linuxa będą w dramatycznej mniejszości - tak będzie.

    No niestety - idiotów wierzących w reklamy jest większość...

    > To tak samo, jakby w jakimś kraju 90% Murzynów jeździło kradzionymi
    > samochodami, a 10% - niekradzionymi.

    Ale w normalnym kraju za takie nękanie wybranej grupy policjant dostaje
    takie wciry, że dobrze będzie, jak skończy regulując ruch na skrzyżowaniu.

    > A niestety, tak jest, że biorąc losowo 10 komputerów z domów, łatwiej trafić
    > na 10 z nielegalnym windowsem niż na sytuację, gdy w 9 będzie win, a jeden
    > będzie miał tylko linuxa :( Wiem, że pewno teraz mnie zakrzyczycie, ale tak
    > niestety jest - np. w moim prowincjonalnym mieście. Choć sama mam Debiana w
    > kompie, to i tak do wielu spraw używam wyłacznie Win (np. do niusów, bo mi
    > się cholera, czytnika nie chce konfigurować ;) )

    A jaka jest wielka filozofia w skonfigurowaniu np. Mozilli?

    Tak czy inaczej jeśli jakiś gostek wpadnie mi na rewizję i zechce
    zabierać komputer "do ekspertyzy" bo nie ma jakichś gównianych naklejek,
    to w tym momencie jest to dla mnie jakiś bandyta/złodziej udający
    policjanta i właściwa procedura jest pod ręką ;->

  • 43. Data: 2007-01-18 09:41:13
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    > Ja mam linuxa - bez naklejek... Mam się bać, czy nakleić sobie cokolwiek
    > błyszczącego? Gdzieś mam znaczek pocztowy z kologramem... ;->

    Chyba z koralgolem ;-)

    http://chakier.bblog.pl/wpis,uciec;przed;policja;,13
    57.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 44. Data: 2007-01-18 09:42:49
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *scream* na tej grupie:

    > A gdzie ten link Moniko? :)

    Ja nie Monika ale np. tutaj coś o tym znajdziesz
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,masz;komputer;bedziesz;
    siedzial,1338.html

  • 45. Data: 2007-01-18 09:54:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Idiom napisał(a):
> [...]
    > było nalepki, to komputer był zabezpieczany na komedzie, gdzie dopiero
    > dokładnie przeczesywano jego zawartość. I tak oto problem właściciela jednej
    > firmy komp. stał się problemem wielu jego klientów... Legalny Win załatwiał
    > sprawę. I rzeczywiście obroty wzrosły ;)
    >
    > http://www.jasnet.pl/ - to link do serwisu miejskiego. W dziale "wydarzenia"
    > są komunikaty, a wśród 7 z nich jest jeden KMP na temat tego, że to oni, a
    > nie - złodzieje (jak ktoś sugerował w tym serwisie) zabierają komputery. Jak
    > można podejrzewać po dacie komunikatu, w tej sprawie ciągle jeszcze się coś

    to jest bezprawne !

  • 46. Data: 2007-01-18 12:22:12
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Andrzej Kłos wrote:

    > możesz się nie doczekać. A to dlatego, że musieliby trafić na gościa,
    > który wszystko ma legal. Wszystko. A wystarczy 1 mały "problem", aby
    > taki pozew został "odrzucony".

    Nie jest problemem zrobić taką 'prowokację'.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 47. Data: 2007-01-18 13:29:02
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 18:25:56 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ja mam linuxa - bez naklejek... Mam się bać, czy nakleić sobie cokolwiek
    > błyszczącego? Gdzieś mam znaczek pocztowy z kologramem... ;->

    Przecież na Linux'a też są płatne programy które możesz
    mieć nielegalnie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 48. Data: 2007-01-18 13:34:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) napisał(a):

    > Przecież na Linux'a też są płatne programy które możesz
    > mieć nielegalnie.

    Ale w rzekomym opisanym przypadku polowanie było na sam system
    operacyjny - i jak nie było naklejek, zabierali na "kontrolę".

  • 49. Data: 2007-01-18 16:45:47
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 18 Jan 2007 14:34:42 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale w rzekomym opisanym przypadku polowanie było na sam system
    > operacyjny - i jak nie było naklejek, zabierali na "kontrolę".

    Oj... tylko sobie tak filtrują - ma naklejkę to jest na tyle mało
    podejrzany że sobie nie chcą dodawać roboty. Jakbym był pesymistą
    to bym powiedział że może za każde 10 pirackich Windowsów dostaną
    jedną licencję do komisariatu ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 50. Data: 2007-01-19 09:39:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > to jest bezprawne !

    mam tu na mysi wydanie samego nakazu na tej podstaiee bo nie ma
    uzasadnionego podejrzenia popelnienia przestepstwa