  • 51. Data: 2007-01-20 10:35:47
    Temat: Re: Kontrole softu - pytanie
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:45af3902@news.home.net.pl...
    > No niestety - idiotów wierzących w reklamy jest większość...

    Niestety, ludzi wierzących, że on i jego kumpel tworzą większość, jest nadal
    wielu....

    Mam dostęp do jednej ze statystyk stron w necie - średnia oglądalność - 150
    wejść dziennie. Linux pojawia się tam tylko wtedy, jeśli ja z niego
    korzystam.

    Ale zapewne to tylko reklama.... Tak naprawdę to 50% wejść jest z Linuxa,
    tylko stat4u jest w układzie z MS i fałszuje wyniki :D

    Znam w realu kilkaset ludzi mających kompy, ale zaledwie ze 4-5 przyznaje
    się do tego, że kiedykolwiek mieli Linuxa.... 80% z tych ludzi (przeciętnych
    użytkowników komputerów) nie wie nawet co to jest.

    > A jaka jest wielka filozofia w skonfigurowaniu np. Mozilli?

    Łapiesz różnicę między "nie chce mi się" a "nie wiem na czym to polega"?

    Chciałabym to zobaczyć :)

    pozdr

    Monika

  • 52. Data: 2007-01-22 16:27:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Idiom wrote:

    > Mam dostęp do jednej ze statystyk stron w necie - średnia oglądalność - 150
    > wejść dziennie.

    150 dziennie to średnia?! ROTFL

    Jak to jakaś malutka amatorska stroniczka, to może... Ale taka się nie
    liczy.

    > Linux pojawia się tam tylko wtedy, jeśli ja z niego
    > korzystam.

    Poprawka: dzienniki serwera mają zanotowane, że tylko wtedy pojawia się
    przeglądarka identyfikująca się jako przeglądarka chodząca na jakimś
    linuxie. A lepsze przeglądarki mają pełną możliwość konfiguracji
    identyfikacji.

    [ciach]

    > Łapiesz różnicę między "nie chce mi się" a "nie wiem na czym to polega"?

    A z programem mikrosyfa ci się chce? Dziwne... ATSD to te lepsze linuxy
    mają moduł instalacyjny tak przyjazny dla użytkownika, że instalacja
    jest prostsza, niż w wingrozie - nie trzeba szukać krążków ze
    sterownikami, nie strzeba wstukiwać jakichś gównianych kodów
    rejestracyjnych... Łatwiej, taniej i prościej - linux nie jest
    dominujący tylko dlatego, że różne takie osobniki na smyczy mikrosyfa
    robią ludziom wodę z mózgu jaki to ten linux straszny, trudny i tylko
    dla zaawansowanych profesjonalistów.

    > Chciałabym to zobaczyć :)

    To spróbuj zabrać mi komputer za "brak naklejki", to się przekonasz.