  • 1. Data: 2007-01-16 07:29:33
    Temat: sprawca sie nie przyznaje do uszkodzenia auta - gdzie zlozyc wniosek
    Od: Kunio <k...@k...pl>

    sprawa wyglada tak ze wiem kto uszkodzil mi auto na prakingu bo mam
    swiadka. Niestety sprawca nie przyznaje sie. teraz pytanie, czy moge
    zlozyc wniosek do sadu w miescie gdzie byla stluczka czy moge to zrobic
    w sadzie w miejscu w ktorym jestem zameldowany?

  • 2. Data: 2007-01-16 17:07:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kunio" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    A nie możesz zawiadomić po prostu Policji? Ucieczka z miejsca kolizji, to nie
    jest to, co promuje prawo jako właściwe zachowanie.