  • 1. Data: 2007-01-16 08:39:08
    Temat: Kontrole softu - pytanie
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Cześć - tak się składa że w moim miescie prowadzone są kontrole oporgramowania.
    Nie martwi mnie to bo używam oryginalnego softu ale pojawiają się różne
    "legendy" o kontrolach. Czy policja z nakazem może wejść do mnie do domu i
    skntrolować oprogramowanie na komputerze? Myślę że tak. Ale czy policja może
    przyjść do mnie do domu i ZABRAĆ komputer na 3 tygodnie "do kontroli"? Ja tego
    używam do pracy!! Dadzą mi zastępczy komp czy jak?

    Pozdr
    CAT

    --
    I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the
    shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark

  • 2. Data: 2007-01-16 08:47:37
    Temat: Re: Kontrole softu - pytanie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Catalyst napisał(a):

    > Ale czy policja może
    > przyjść do mnie do domu i ZABRAĆ komputer na 3 tygodnie "do kontroli"? Ja tego
    > używam do pracy!! Dadzą mi zastępczy komp czy jak?

    Może bo tak robi. Co opisywanu tu na grupie. Z resztą nie tylko
    komputer. Znajomemu z pracy zabrali kiedys samochod, starego VW Golfa
    bo podejrzewali ze to przebitka z kradzionego. Zabrali, trzymali do
    sprawdzenia ponad 6 miesiecy i w koncu oddali. Tyle, ze auto mialo
    40 tys wiecej przejechane... Z komputerami najwyrazniej jest tak
    samo tyle ze jeszcze nikt nie pisal zeby jakis oddali :)

    j.

  • 3. Data: 2007-01-16 09:42:36
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Nie zawsze zabieraja, byl moj poprzedni temat , u mnie byli w innej sprawie
    to ich wypytalem, jak na miejscu sprawdza licencje, faktury i inne dokumenty
    to nie zabieraja.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 4. Data: 2007-01-16 10:11:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 09:39:08 +0100, Catalyst napisał(a):

    > Cześć - tak się składa że w moim miescie prowadzone są kontrole oporgramowania.

    Cześć - tak sie składa, że wierzysz w głupie plotki.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-01-16 11:23:08
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    > Cześć - tak sie składa, że wierzysz w głupie plotki.
    Chujowa odpowiedź

    CAT

  • 6. Data: 2007-01-16 11:32:01
    Od: "X" <x...@w...pl>

    > Chujowa odpowiedź

    I teraz wierzysz, że ktoś ci jeszcze odpowie i pomoże ?

  • 7. Data: 2007-01-16 12:14:50
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > I teraz wierzysz, że ktoś ci jeszcze odpowie i pomoże ?

    Taaak
    Uważam, że facet nieładnie się wyraził, ale jedną odpowiednią się wkurwił,
    więc nie dziwcie się, że jeśli ktoś otrzymuje odpowiedź innowątkową to
    najchętniej wytłumaczyłby ręcznie odpowiadającemu.
    Z drugiej jednak strony, jeśli się przyjrzeć odpowiedzi, to da się zauważyć
    głęboką treść w niewielkim zdaniu.
    Jednym słowem .......... ja się zgadzam z pytającym.

    pozdrawiam
    fart

    PS.
    pogooglaj se grupę i dostaniesz wszystkie możliwe odpowiedzi i zasady
    postępowania
    kurdelebele

  • 8. Data: 2007-01-16 12:18:28
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jednym słowem .......... ja się zgadzam z pytającym.

    Dzięki za zrozumienie - ćwoki które odpisuja byle odpisać i nie zawierać
    kompletnie zadnej merytoryki powinny być izolowane :)

    Pozdr
    CAT

  • 9. Data: 2007-01-16 14:37:28
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    > bo podejrzewali ze to przebitka z kradzionego. Zabrali, trzymali do
    > sprawdzenia ponad 6 miesiecy i w koncu oddali. Tyle, ze auto mialo

    Widocznie przekręcili licznik do przodu korygując to, co kiedyś cofnął...
    Człowieku! Co to za bajka? Ty wiesz co to znaczy przejechać 40 tys. w pół
    roku?
    Nawet taksówki tyle nie robią.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 10. Data: 2007-01-16 14:53:50
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote in message

    > Człowieku! Co to za bajka? Ty wiesz co to znaczy przejechać 40 tys. w pół
    > roku?
    > Nawet taksówki tyle nie robią.

    Może za radiowóz robił i 24h/dobę był na służbie.
    --
    Maluch