  • 11. Data: 2007-01-21 19:57:01
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    teoria bo wystarczy miec przedatowanego winrara i juz jest
    > nielegalny

    a przepraszam na podsAwie czego? Nadal jest uzyskany od osoby uprawnionej.

  • 12. Data: 2007-01-21 19:58:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Cezar napisał(a):

    > i oczywiscie nie masz zadnych mp3 i filmow :-) ani na kompie, ani w postaci
    > plytek cd w szafie?
    > Zreszta niewazne :-)

    a jezlei ma to co z tego?

  • 13. Data: 2007-01-21 20:20:20
    Od: Rafał <z...@p...pl>

    Cezar wrote:

    [ciach]
    > Jesli jest biegly to na miejscu moze wydac opinie nt
    > legalnosci programow, jesli go nie ma to zabierany jest komputer
    [ciach]
    > Potem przez kilka miesiecy jest cicho, bo czekaja na opinie bieglego.

    Czyli podstawowy problem posiadacza legalnego softu jest brak biegłego
    podczas przeszukania mieszkania, ponieważ zamiast załatwić sprawę na
    miejscu odracza się ją na kilka miesięcy?

    Jak w takiej sytuacji przyspieszyć całą procedurę? Przecież
    pracodawca/zleceniodawca nie bedzie czekał aż policja zwróci mi dysk (nie
    wspominając już o zaczętych projektach, które musiałbym zaczynać od
    poczatku czy o danych źródłowych do rozpoczęcia tych projektów
    niezbędnych). Czy w tej sytuacji jesteśmy skazani tylko na dobrą lub złą
    wolę pracowników policji/prokuratury?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 14. Data: 2007-01-21 20:20:30
    Od: He(R)Sk <b...@i...pl>

    On 21 Jan 2007 18:22:43 +0100, "buziaczek"
    <n...@b...pl> wrote:

    [...]

    > Bo dysku raczej nie rozszyfrują, a istnieje domniemanie niewinności przecież...?

    Dysku nie rozszyfruja ? Zartujesz sobie.

    --

    HeSk

  • 15. Data: 2007-01-21 20:22:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Rafał napisał(a):
> [...]
    > poczatku czy o danych źródłowych do rozpoczęcia tych projektów
    > niezbędnych). Czy w tej sytuacji jesteśmy skazani tylko na dobrą lub złą

    do czasu az ktos sie mocno wk.

  • 16. Data: 2007-01-21 20:38:37
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    HeRSk wrote:

    > Dysku nie rozszyfruja ? Zartujesz sobie.

    Aleś mi humor poprawił :D Ostatnio, bodaj na pl.comp.os.ms-windows zrobiłem
    proste obliczenie, że przy użyciu 20-literowego hasła, i nieistniejącego
    jeszcze, superszybkiego komputera złamanie hasła zajmie coś koło
    kilkudziesięciu tysięcy lat.

    Więc z całym szacunkiem, ale (w rozsądnym czasie i gdy jest zaszyfrowany
    rozsądnym algorytmem i z rozsądnej długości kluczem) to nie rozszyfrują.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 17. Data: 2007-01-21 20:39:47
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    buziaczek wrote:
    > Że zabiorą, to wiem. Że przetrzymają też.
    > Ale NIE TEGO dotyczyło pytanie!!
    > Nie O TO PYTAŁEM! Proszę czytać zanim się weźmiesz za odpowiedź!

    Proszę czytać archiwum grupy zanim się weźmiesz za zadawanie pytań!

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 18. Data: 2007-01-21 20:45:14
    Od: Rafał <z...@p...pl>

    He?Sk wrote:

    > Dysku nie rozszyfruja ? Zartujesz sobie.

    Nie sądzę, żeby nasza policja miała fundusze na rok (lub dłużej) pracy super
    komputera i to tylko poto by jakiemuś "hłystkowi" rozszyfrować dysk, więc
    teza o nierozszyfrowaniu dysku (oczywiście w zależności od algorytmu
    szyfrowania) moim zdaniem jest jak najbardziej prawdziwa. Jeśli zabrać
    jeszcze pod uwagę możliwość nieujawnienia metody szyfrowania to policja w
    tym momencie stoi na straconej pozycji.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 19. Data: 2007-01-21 20:46:26
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > teoria bo wystarczy miec przedatowanego winrara i juz jest
    >

    > a przepraszam na podsAwie czego? Nadal jest uzyskany od osoby uprawnionej.

    Na tej podstawie, ze jak sciagasz darmowego winrara to zgodnie z warunkami
    licencji mozesz go uzywac 40 dni, a potem musisz skasowac lub zaplacic.

    Cezar

  • 20. Data: 2007-01-21 20:48:17
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > a jezlei ma to co z tego?

    Jezeli ma co ? mp3/lewe filmy ? To nic mu nie zrobia za linuxa, a za tamto
    dostanei zarzut o ile pokrzywdzony zlozy wniosek o sciganie (bo programy
    komputerowe sciga sie bez wniosku).

    Cezar