  • 181. Data: 2007-01-26 08:31:42
    Temat: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 26 Jan 2007 01:47:45 +0100,
    latet <s...@x...pl> screamed:

    > Nie rozumiecie.
    > System FAT musi miec kontener zewnętrzny,
    > natomiast ukryty w nim kontener wewnętrzny moze byc NTFS.

    Nie o to mi chodziło. Pytanie - po co komu FAT jeśli może mieć NTFS?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 09:32:18 user up 11233 days, 21:27, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Why do we want intelligent terminals when there are so many stupid users?

  • 182. Data: 2007-01-28 01:11:22
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Uzytkownik "defalk" <d...@d...inv> napisal w wiadomosci
> [...]

    Rozpowszechniony, czyli wprowadzony do legalnego obrotu na terenie
    danego panstwa.
    Np. film po oficjalnej premierze, bedacy na akranach kin.

  • 183. Data: 2007-01-28 11:23:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Uzytkownik "defalk" <d...@d...inv> napisal w wiadomosci

    > Rozpowszechniony, czyli wprowadzony do legalnego obrotu na terenie
    > danego panstwa.
    > Np. film po oficjalnej premierze, bedacy na akranach kin.

    tak, ale ten film moze byc sciagniety z netu, byle po premierze i nie
    udostepniany