    From: Rafał <z...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Date: Sun, 21 Jan 2007 21:20:20 +0100

    Cezar wrote:

    [ciach]
    > Jesli jest biegly to na miejscu moze wydac opinie nt
    > legalnosci programow, jesli go nie ma to zabierany jest komputer
    [ciach]
    > Potem przez kilka miesiecy jest cicho, bo czekaja na opinie bieglego.

    Czyli podstawowy problem posiadacza legalnego softu jest brak biegłego
    podczas przeszukania mieszkania, ponieważ zamiast załatwić sprawę na
    miejscu odracza się ją na kilka miesięcy?

    Jak w takiej sytuacji przyspieszyć całą procedurę? Przecież
    pracodawca/zleceniodawca nie bedzie czekał aż policja zwróci mi dysk (nie
    wspominając już o zaczętych projektach, które musiałbym zaczynać od
    poczatku czy o danych źródłowych do rozpoczęcia tych projektów
    niezbędnych). Czy w tej sytuacji jesteśmy skazani tylko na dobrą lub złą
    wolę pracowników policji/prokuratury?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał