  • 1. Data: 2007-01-21 14:56:23
    Temat: Włamanie.
    Od: m...@w...pl

    witam. wczoraj ktos wlamal sie na moj profil na epulsie narozsylal kupe
    glupot do znajomych obrazil wiele osob m.in. moja dziewczyne mam przez
    to wszystko teraz sporo klopotow. mam takie pytanie czy w jakis sposob
    moglbym uzyskac jego adres ip? pisalem do obslugi epulsa ale nie
    uzyskalem zadnej odpowiedzi.. prosze pomozcie!

  • 2. Data: 2007-01-21 16:19:51
    Temat: Re: Włamanie.
    Od: "Regand" <r...@v...p>

    > moglbym uzyskac jego adres ip? pisalem do obslugi epulsa ale nie
    > uzyskalem zadnej odpowiedzi.. prosze pomozcie!

    Nie ty jestes od scigania i wymierzania kar.
    Nikt ci takich danych nie da bo nawet jak da to co ci po nich?
    Idziesz na policje skladasz zawiadomienie i oni moze cos tam z tym zrobia, a
    jak nic to nic na to nie poradzisz.

  • 3. Data: 2007-01-21 20:43:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@w...pl wrote:
> [...]
    > to wszystko teraz sporo klopotow. mam takie pytanie czy w jakis sposob
    > moglbym uzyskac jego adres ip? pisalem do obslugi epulsa ale nie

    Prawny? Żaden.

    Techniczny? NTG

    A gdybyś nawet jakimś cudem zdobył, co byś z nim zrobił? Oprawił w ramki?

  • 4. Data: 2007-01-22 11:01:33
    Od: m...@w...pl

    > Idziesz na policje skladasz zawiadomienie i oni moze cos tam z tym zrobia, a
    > jak nic to nic na to nie poradzisz.
    uwierz mi ze jak zdobede jego dane to poradze i to wiecej niz policja
    bo oni maja wszystko w dupie. jak dorwe tego kogos to odechce mus ie
    takich zabaw na cale zycie.

  • 5. Data: 2007-01-22 12:47:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 21 Jan 2007 06:56:23 -0800, m...@w...pl napisał(a):

    > mam takie pytanie czy w jakis sposob
    > moglbym uzyskac jego adres ip?

    Moglbys. Ale z tego co piszesz, chcesz tej osobie zrobic cos zlego, wiec
    nie powiem Ci jak. Nie chce pomagac domniemanemu przestepcy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl