  • 1. Data: 2007-01-21 18:29:10
    Temat: zwrot kosztów dojazdu do pracy poza miejscem zamieszkania
    Od: "wegejazz" <w...@o...pl>

    Witam!
    Zostałem zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony.
    Do pracy dojeżdżam pociągiem (miesięczny PKP 177 PLN) oraz
    komunikacją podmiejską (sieciówka 33 PLN). Pracodawca wyraził
    chęć zwrotu kosztów dojazdu. Jak to może wyglądać. Czy zakupione
    moje bilety traktuje jako koszt uzyskania przychodu i dostaję
    całość kwoty do wypłaty? Czytałem też coś na temat
    zryczałtowanych w ustawie kosztów dojazdu, może mnie ktoś
    oświecić. Jaka forma będzie najkorzystniejsza dla pracodawcy?
    dziękuję i pozdrawiam