  • 1. Data: 2007-01-21 13:22:20
    Temat: Jazda rowerem po pijanemu, co mi grozi
    Od: Piotrek <s...@d...pl>

    Na malo ruchliwej drodze zostalem zatrzymany podczas jazdy rowerem.
    Badanie alkomatem dalo wynik 1.6 z tendencja malejaca.

    Jaki grozi mi za to wyrok? Czy przepadek prawa jazdy jest absolutna
    koniecznoscia?

    Nie stawialem oporu podczas zatrzymania, prawo jazdy B mam 10 lat,
    jezdze bezwypadkowo i bezmandatowo.

  • 2. Data: 2007-01-21 13:49:20
    Temat: Re: Jazda rowerem po pijanemu, co mi grozi
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Piotrek" <s...@d...pl> wrote in message

    > Jaki grozi mi za to wyrok? Czy przepadek prawa jazdy jest absolutna
    > koniecznoscia?

    zwykle orzekają. Albo inaczej. Chyba się jeszcze nie zdarzyło, zeby nie
    orzekli.

    > Nie stawialem oporu podczas zatrzymania, prawo jazdy B mam 10 lat,
    > jezdze bezwypadkowo i bezmandatowo.

    No to teraz masz pierwszy raz.

  • 3. Data: 2007-01-21 16:12:07
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Konfiskata roweru...komputera...i co tam jeszcze masz moze...to ostatnio w
    modzie.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 4. Data: 2007-01-21 16:24:25
    Od: "Regand" <r...@v...p>

    > Jaki grozi mi za to wyrok? Czy przepadek prawa jazdy jest absolutna
    > koniecznoscia?

    Na 100% utrata prawka na minimum rok + grzywna.
    Ale nim do tego dojdzie to jeszcze troche potrwa.
    Wiec wsiadaj za kolko i jezdzij ile mozesz bo potem troche poodpoczywasz.

  • 5. Data: 2007-01-21 17:48:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No to teraz masz pierwszy raz.

    Mandat, czy wypadek? :-))