  • 21. Data: 2004-11-11 10:31:49
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:11112004.1909DEE9@andykowal.biaman.net Andrzej_K
    <n...@n...spam.pl> pisze:

    > Przecież to ten sam nawiedzony "Zapluty Karzeł Reakcji".
    Toć widzę ;)

    Jotte

  • 22. Data: 2004-11-11 10:31:52
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cmv860$n5a$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    <g...@t...pl> pisze:

    > Nie wiem czy wiesz, ale obrażasz mnie
    Nieprawda, nie obrażam. Ja się z ciebie zwyczajnie nabijam.
    EOT

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2004-11-11 10:36:08
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > uprasza się o _niedokarmianie_ trolla.

    Jeżeli ta pańska wypowiedź dotyczy mojej osoby, to chciałbym zwrócić panu
    uwagę, że mnie pan obraża i próbuje sprowokować. Nie pobiegnę ze skargą do
    abuse, ponieważ nie jestem kapusiem.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 24. Data: 2004-11-11 10:52:48
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > W wiadomości news:cmv860$n5a$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.

    > Nieprawda, nie obrażam. Ja się z ciebie zwyczajnie nabijam.
    > EOT

    "nabijanie się" z kogoś jest również obrażaniem i lekceważeniem.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 25. Data: 2004-11-11 11:03:12
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Uzytkownik "zdzis" <z...@n...gazeta.pl> napisal w wiadomosci
    > he he
    > kiedys w Kabarecie Olgi Lipinskiej byl zespol
    > Siostry "Sisters"
    >
    > mgr Zdzislaw, MA

    Naprawde ma Pan Master of Arts? Tak ma Pan na dyplomie? A jaka uczelnie Pan
    konczyl panie magistrze jesli wolno spytac?

    Jezeli to jest uwaga co do mojego podpisu, to powinienem wyjasnic, ze n.p. w
    U.S.A. ludzie tak wlasnie sie podpisuja. Dr. to tytul, jak Mr. Ms., Mrs. a
    Ph.D. to "degree", które zawsze wystepuje za nazwiskiem. Niektórzy za
    nazwiskiem umieszczaja wszystkie, a niektórzy tylko najwyzszy "stopien
    naukowy", poniewaz tak tlumaczy sie slowo degree.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    P.S. siostry owszem byly zabawne czasami.

  • 26. Data: 2004-11-11 11:07:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > uprasza się o _niedokarmianie_ trolla.

    Święte słowa. Nie wyciągać śmiecia zinnym z KF-a.
    Nie ruszać gówna bo śmierdzi.

    Pzdr
    Leszek

  • 27. Data: 2004-11-11 11:07:41
    Od: "Hajenus" <h...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > zapytać ich jak oni to robią, że u nich litr benzyny kosztuje niecałe 2 zł.
    > Wielu Polaków byłoby szczęśliwszych gdyby benzyna staniała. Jeszcze 3 lata
    > temu płaciliśmy za 1 litr 3 zł teraz już prawie 4 zł. Gdyby nie tacy ludzie
    > jak Pan mgr Roman Giertych Rosjanie prawdopodobnie całkowicie uzależnili by
    > Polskę od ich dostaw ropy przejmując większość udziałów w przemyśle
    > paliwowym.
    >
    > Z mojego punktu widzenia nie jest obojętne czy za benzynę płacę 4 zł, czy 2
    > zł za litr. Mam nadzieję, że wielu ludzi podziela moje zdanie.

    Bardzo prosze wyszukac hasło _Młodzież Wszechpolska_ chociaż by w google...:)

    Pan Giertych podobno nawiazuje do tradycji Narodowo-Katolickich
    z lat 20 -tych ubiegłego wieku Roman Dmowskiego.W świeżo odzyskanej
    Niepodległości, taki ruch był jak najbardziej uzasadniony, ale w chwili
    obecnej, dominację, ruchu Narodowo-Katolickiego w naszym Państwie uważam za
    wyjatkowo szkodliwą, jest to ruch nacjonalistyczny, populistyczny i mnie
    osobiscie taka formuła nie odpowiada.

    Moja opinia jest taka, ze ten młody, niewatpliwie dobry mówca, pragnie
    władzy, ale bynajmniej nie po to,zeby cokolwiek poprawić w naszym Państwie.

    p.s.
    Jesli chodzi o cene ropy naftowej, jest to bardzo nośny temat, szczegolnie
    przed kazdymi wyborami...:)
    A dlaczego tak sie dzieje, to najlepiej zadać to pytanie zwolennikom
    globalizmu :)

  • 28. Data: 2004-11-11 11:19:05
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Święte słowa. Nie wyciągać śmiecia zinnym z KF-a.
    > Nie ruszać gówna bo śmierdzi.

    I taki człowiek pobiegł z donosem do abuse do TPSA.
    Ewidentnie obraża mnie.
    Pozostawiam to Państwa ocenie.

    Pozdrawiam,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 29. Data: 2004-11-11 11:25:17
    Od: "js" <j...@i...pl>

> [...]
    > szczegolnie
    > przed kazdymi wyborami...:)
    > A dlaczego tak sie dzieje, to najlepiej zadać to pytanie zwolennikom

    I Zydom, masonom, cyklistom.

    --
    http://42.pl/url/9nc
    Nie zastanawiac sie!

  • 30. Data: 2004-11-11 11:34:40
    Od: "Pawel" <p...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

    > Oglądałem dzisiaj konferencję prasową pana mecenasa Romana Giertycha na TVN.
    > 24. Miałem okazję słuchać go i oglądać pierwszy raz w życiu. Mówił bardzo
    > rozsądnie i rzeczowo. Szkoda, że w Polsce nie wszyscy prawnicy są równie
    > obiektywni jak on. Szkoda, że większości jest obojętny los naszego kraju,
    > ludności i nasza przyszłość. Szkoda, że tylko nielicznych prawników obchodzi
    > sprawiedliwość. Gdyby w Polsce było więcej takich ludzi jak Roman Giertych z
    > Ligi Polskich Rodzin, zapewne byłoby nam wszystkim lepiej.

    NTG, klub miłośników Romana jest na pl.soc.polityka, chociaz tutaj pewnie tez
    ale rozsądni ludzie wiedzą że nie o Romanie tu sie pisze tylko o czym innym.

    > Przeglądając posty, wyczytałem, że prawnicy specjalizują się teraz w pisaniu
    > donosów, z czego od lat słyną niektórzy Polacy poczynając od Obywatela
    > Piszczyka. Nie wstyd wam?

    Zawsze bede pisał donos na pacana który nie przestrzega netykiety i gra na
    nerwach ludziom którzy są na tej grupie. Nie podoba sie? Trudno

    >Ktoś tam stwarza zagrożenie dla sieci, ponieważ
    > napisał coś co myśli o obywatelach Izraela? Przypomina to czasy epoki
    > stalinowskich donosów. Wstyd panowie.

    Na tej grupie gówno kogo obchodzi Izrael i stalinowskie donosy. Bedziesz
    pisać na temat? To donosów nie bedzie. Moze nawet nas nazwać siepaczami Pol
    Pota doktorku z kropką po dr po studiach w wirtualnej
    Japonii,USA,Irlandii,Wyspach Owczych i Bornholmie.

    > Spędziłem poza granicami Polski kilka lat w poszukiwaniu środków na
    > utrzymanie rodziny. Skończyłem w Irlandii studia. Mieszkałem kilka lat w
    > Japonii. Wróciłem do kraju, który reklamowany był w roku 2000 jako kraj
    > wolny, kraj w którym zaszły "głęboko idące przemiany". To co faktycznie
    > zastałem widzimy sami na takich konferencjach prasowych z udziałem Romana
    > Giertycha i tutaj w tej grupie. To co faktycznie zastałem przeraża mnie.

    Kogo to obchodzi. NTG. Wynocha na pl.soc.polityka albo na pl.boże.jak.mi.źle.

    > Wyrazy szacunku dla pana Giertycha.
    > Pozdrawiam,
    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Od kiedy to po "dr" sie stawia kropke doktorku? Pewnie w USA i Japonii...
    PS
    Zabawny jestes,powinienes wystąpić w "Rozmowach w toku" na TVN