  • 11. Data: 2004-11-11 08:56:51
    Temat: Re: Konferencja prasowa Romana Giertycha
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    news:11112004.1909DEE9@andykowal.biaman.net...

    /45e2y

    > A kim byl p.Grzegorz? A kim nie byl?! Pan Grzegorz pisal
    > tu i jako brat_brata, brat_olin, Ryszard S Gorski, Edward
    > Lewandowski, Leszek Kleczkowski, Desert Storm, Grzegorz
    > Kruk,Ph.D., g...@n...com, Halloween Monster,
    > Kapitan Nemo, przedostatni samuraj, oficer polityczny, Herr
    > Von Glowisia, John Walker, Jerzy Popieluszko, Zapluty
    > Karzel Reakcji, etc., etc.

    No i krzyżyk popaprańcowi na drogę.Iluż to psycholi już ta grupa przeżyła,
    przeżyje i tego dewianta.

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2004-11-11 09:00:03
    Od: "yggdrasil" <y...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

    > Oczywiście nie muszę wspominać, że zainteresowanie w Polsce moimi
    > pracami po powrocie 4 lata temu z Japonii było żadne, lub prawie żadne.
    > Nawet nie było tu dla mnie pracy, ponieważ nie byłem ani prawnikiem ani
    > policjantem.

    A może dlatego po prostu, że masz coś z łokciem.

    Zmień lekarza, bo ten cię okłamuje.

    RG

  • 13. Data: 2004-11-11 09:08:50
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "yggdrasil" <y...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A może dlatego po prostu, że masz coś z łokciem.
    >
    > Zmień lekarza, bo ten cię okłamuje.

    To co pan pisze obraża mnie, ale nie pobiegnę z tym do abuse. Niech inni
    czytający ocenią kto powinien zmienić lekarza.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 14. Data: 2004-11-11 09:14:23
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/10/2004 10:24 PM, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    Drogi Kolego (może koleżanko, przez kabel nie idzie wymacać) - jak
    wykazano analizując twoje ślady elektroniczne jesteś nieautentyczny i
    wielopostaciowy.

    Ten sam efekt można osiągnąć analizując Twoje posty - są niespójne - a
    znaczna część podawanych tam informacji jest po prostu nieprawdziwa.

    Sieć to świetna zabawa - chcesz pobawić się, to fajnie - ale po co zaraz
    tak się nadymać, szukac zaczepki i obrażać?

    Co do pana Giertycha - ma facent pragmatyczne podejście do zycia i gdyby
    nie był zakładnikiem swojej partii mógłby zrobić wiele dobrego - a być
    może nie tylko mógłby, ale to zrobi.

    Są producenci wirusów programowych, umieszczający je w sieci - chociaz
    nikt na dobra sprawe nie wie po co - może ich autorzy byli bici w
    dzieciństwie i szukają zemsty na społeczeństwie - nie wiem - podobnie
    jak nie wiem, w jakim celu Ty wysyłasz "intelektualne" wirusy - jaki cel
    chcesz osiągnąć?
    Mój cel pisania tutaj jest wzglednie prosty - lubię się posprzeczać i
    powymądrzać, jak cos wiem, to staram się tą wiedzą podzielić no i lubię
    dokopać komuś, kto jest tak wredny jak ja, albo bardziej.

    A Twój cel jaki jest? Może go ujawnisz w 1-2 prostych zdaniach, to nie
    będziemy się meczyć?

    Pzdr; Catbert

  • 15. Data: 2004-11-11 09:15:08
    Od: zdzis <z...@n...gazeta.pl>

    > Pozdrawiam,
    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    he he
    kiedys w Kabarecie Olgi Lipinskiej byl zespol
    Siostry "Sisters"

    mgr Zdzislaw, MA

  • 16. Data: 2004-11-11 09:18:14
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 11/11/2004 10:08 AM, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    [...]
    > To co pan pisze obraża mnie, ale nie pobiegnę z tym do abuse. Niech inni
    > czytający ocenią kto powinien zmienić lekarza.

    Punkt dla Ciebie - nie może zmienić lekarza ten, kto wogóle go nie ma. ;-)

    Pzdr: Catbert

  • 17. Data: 2004-11-11 09:25:03
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    uprasza się o _niedokarmianie_ trolla.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 18. Data: 2004-11-11 09:50:44
    Od: "Hajenus" <h...@W...gazeta.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl> napisał(a):

    > W Japonii owszem, po doktoracie miałem już trochę więcej pieniążków i stać
    > mnie było na przeloty co rok aby odwiedzić rodzinę, ale wciąż nie było mnie
    > stać na to, aby mieszkać jak człowiek z rodziną, z dziećmi.

    Szanowny Panie PhD, _pieniążki_ to od Prof. Pieniążka, czy od grzybów???

    > Pan Giertych jak zacznie rządzić to napewno pójdziemy z torbami.
    >
    > Być może, że mówi coś innego a kiedyś zrobi inaczej, ale nie ma podstaw aby
    > tak uważać. Poza tym to co robi już teraz świadczy o nim bardzo pozytywnie.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

    Bardzo pozytywnie świadczy _powołanie_ do życia organizacji Młodzież
    Wszechpolska jako żywo nawiazującej do tradycji niemieckich z lat 30-tych
    ubiegłego wieku...:(

    Opierac sie tylko na _byc może_, dosyc ryzykowna przesłanka, a gdyby Pan był
    uprzejmy posłużyć sie przykładem _co robi już teraz_ p. Giertych, byłabym
    niezmiernie wdzięczna.

    pozdrawiam
    Hajenus

  • 19. Data: 2004-11-11 10:08:39
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Hajenus" <h...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bardzo pozytywnie świadczy _powołanie_ do życia organizacji Młodzież
    > Wszechpolska jako żywo nawiazującej do tradycji niemieckich z lat 30-tych

    Jak już napisałem, po raz pierwszy miałem okazję obejrzeć wystąpienie Pana
    mecenasa Giertycha.
    Nic nie wiem o żadnej jego innej działalności. Jeżeli może Pani podać jakieś
    hiperłącze do strony tej organizacji, lub do strony Pana Giertycha chętnie
    zweryfikuję Pani pogląd.

> [...]
    był
    > uprzejmy posłużyć sie przykładem _co robi już teraz_ p. Giertych, byłabym

    Jak na razie bronił w wystąpieniu na konferencji prasowej Polski i Polaków
    przed ludźmi, którzy chcieli Rosjanom sprzedać polską energetykę i przemysł
    paliwowy, czego można mu jedynie pogratulować i podziękować za odważne
    wystąpienie.

    Przy okazji chciałbym spytać, dlaczego Polska musi być uzależniona od dostaw
    ropy ze wschodu? Dlaczego nie można sprowadzać ropy tankowcami jak robią to
    Amerykanie? W USA 1 litr benzyny kosztuje dwa razy mniej. Skoro już jesteśmy
    w NATO i w Zjednoczonej Europie, być może warto porozmawiać z Amerykanami i
    zapytać ich jak oni to robią, że u nich litr benzyny kosztuje niecałe 2 zł.
    Wielu Polaków byłoby szczęśliwszych gdyby benzyna staniała. Jeszcze 3 lata
    temu płaciliśmy za 1 litr 3 zł teraz już prawie 4 zł. Gdyby nie tacy ludzie
    jak Pan mgr Roman Giertych Rosjanie prawdopodobnie całkowicie uzależnili by
    Polskę od ich dostaw ropy przejmując większość udziałów w przemyśle
    paliwowym.

    Z mojego punktu widzenia nie jest obojętne czy za benzynę płacę 4 zł, czy 2
    zł za litr. Mam nadzieję, że wielu ludzi podziela moje zdanie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D

  • 20. Data: 2004-11-11 10:13:13
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości
    > On 11/10/2004 10:24 PM, Grzegorz Kruk, Ph.D. wrote:

    > Sieć to świetna zabawa - chcesz pobawić się, to fajnie - ale po co zaraz
    > tak się nadymać, szukac zaczepki i obrażać?

    Jak na razie to ja jestem zaczepiany i obrażany w tej grupie.

> [...]
    > dzieciństwie i szukają zemsty na społeczeństwie - nie wiem - podobnie
    > jak nie wiem, w jakim celu Ty wysyłasz "intelektualne" wirusy - jaki cel

    Znów mnie Pan obraża traktując moje swobodne wypowiedzi na forum dyskusyjnym
    jako "intelektualne wirusy". Prowokuje mnie Pan jak inni tutaj.

    > A Twój cel jaki jest? Może go ujawnisz w 1-2 prostych zdaniach, to nie
    > będziemy się meczyć?

    Chciałbym aby Polska była krajem, w którym przyjemnie jest mieszkać i
    pracować.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.