  • 201. Data: 2017-09-03 12:35:09
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-03 o 11:25, Kris pisze:

    >> Bo definiuje.
    > Nie

    Definiuje.
    Dla wszystkich z wyjątkiem grupy komorników.
    Ale to grupa na wymarciu.

    > Gdzieś tak napisałem

    Tak można wywnioskować z tego:
    "A jakoś masowo nie sprawdzają tylko z automatu licytują?
    Czy jednak sa to sporadyczne przypadki?"

    A potwierdza to szybkość z jaka usunąłeś ten tekst z cytowanego maila.

    Pozdrawiam

  • 202. Data: 2017-09-03 12:36:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-03 o 10:47, Marek pisze:

    > Oczywiście, że zajmują. Kowalski ma w zębach dostarczyć kluczyki wyraz z
    > pojazdem.

    Emotikona chyba zapomniałeś.

    Pozdrawiam

  • 203. Data: 2017-09-03 12:38:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-03 o 11:23, Kris pisze:

    > Akurat w firmie będą udzilać informacji o autach przez telefon. Weż się otrząśnij
    >
    > Sądy we wcześniejszych instancjach stały po stronie komornika więć sprawa taka
    oczywista nie była.

    Widać faktycznie nie była. Ale teraz już jest. Więc dlaczego nam
    wmawiasz że jest inaczej?

    > Jak jest zarejestrowana na Kowalskiego i Kowalski jest dłużnikiem to auto zajmują

    U Wiśniewskiego nie znajdziecie. Nie doczytałeś tego fragmentu
    czy nie zrozumiałeś?

    Pozdrawiam

  • 204. Data: 2017-09-03 13:01:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-03 o 11:29, Kris pisze:

    > Gdzie tu jest kłamstwo? Rozwiń proszę

    Rozwinąłem w miejscu gdzie skłamałeś a ja na to kłamstwo
    zareagowałem odpowiednim wpisem. Ty wolałeś dalej rozmowy
    nie kontynuować. Zmieniłeś zdanie to zapraszam tam gdzie
    to kłamstwo napisałeś.

    Pozdrawiam

  • 205. Data: 2017-09-03 14:24:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 września 2017 12:35:35 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Definiuje.

    Odporny na wiedzę jesteś więc powoli trzeba kończyć z Tobą dyskusje

    > Tak można wywnioskować z tego:
    > "A jakoś masowo nie sprawdzają tylko z automatu licytują?
    > Czy jednak sa to sporadyczne przypadki?"

    Co z tego wywnioskowałeś Sherlocku?

    > A potwierdza to szybkość z jaka usunąłeś ten tekst z cytowanego maila.

    Ty naprawdę masz jakiś problem z myśleniem. Albo świadomie manipulujesz

  • 206. Data: 2017-09-03 14:27:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 września 2017 12:38:39 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Widać faktycznie nie była. Ale teraz już jest. Więc dlaczego nam
    > wmawiasz że jest inaczej?

    Gdzie i co wmawiam? Dawaj cytat.

    > U Wiśniewskiego nie znajdziecie. Nie doczytałeś tego fragmentu
    > czy nie zrozumiałeś?

    Bo i niespecjalnie muszą szukać. Zrobią zajęcie w wydziale komunikacji i poproszę
    Kowlskiego aby poinformował gdzie jest auto.
    Ktoś już to wyżej pisał ale nie zrozumiałeś. Co mnie w sumie nie dziwi.

  • 207. Data: 2017-09-03 14:37:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 września 2017 13:01:34 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Rozwinąłem w miejscu gdzie skłamałeś a ja na to kłamstwo
    > zareagowałem odpowiednim wpisem. Ty wolałeś dalej rozmowy
    > nie kontynuować. Zmieniłeś zdanie to zapraszam tam gdzie
    > to kłamstwo napisałeś.

    Rozwiń gdzie w podanym przez Ciebie cytacie jest kłamstwo.
    Zacytowałeś moją wypowiedż to napisz w którym miejscu tej wypowiedzi jest kłamstwo.
    Może łatwiej będzie Tobie jak pytania pomocnicze zadam
    Zaczynamy od zdanie w którym wg Ciebie skłąmałem:
    Cyt:
    "Kilka razy już tu m.in. tłumaczono Tobie że wpis w dowodzie nie znaczy
    ze wpisana tam osoba jest właścicielem."
    I pytania pomocnicze:
    -Czy kłamstwem jest ze kilka razy Tobie tłumaczono?
    -Czy kłamstwem jest że wpis w dowodzie nie znaczy ze wpisana tam osoba jest
    właścicielem?
    -Czy może gdzieś jeszcze inne kłamstwo w tym zdaniu widzisz?

  • 208. Data: 2017-09-03 14:56:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 września 2017 11:30:39 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > Z trzecie strony większość złodziei ma rodzinę do wykarmienia...
    Komornik też;)
    >Żaden
    > argument. Od tego jest pomoc społeczna, a nie okradanie przypadkowych
    > ludzi.

    Chyba nigdzie okradania nie popieralem

    > Ale co przerwać, skoro zajebywanie nieruchomości przypadkowym ludziom
    > jest zgodne z prawem. Przecież nawet przyjechała policjia i stwierdziła,
    > że oni tam nic do roboty nie mieli.

    Ale skończyło sie tak jak tego oczekujesz- komornik ukarany, rolnik pewnie
    odszkodowanie dostał
    > Zresztą o tym właśnie mówi ten wyrok.

    Chyba nigdzie nie podważałem tego wyroku

    > No jak widzisz, mozna, ale jak przychodzi co do czego, to twoja matka
    > długu nie odzyskała, a chłop z ciągnika za długi sąsiada wyskoczył. Tak
    > to działa w praktyce.

    I komornik za to beknął a chłop odszkodowanie dostał. Ok wiem że nie tak to powinno
    działać ale takie takie jest życie. Pomyłki się zdążają, uczciwi inaczej wśród
    komorników również

    > Jak najbardziej tego. Bo jeszcze rok temu tego komornika bronili jako
    > (również na tej grupie) jako praworządnego obywatela, wykonywującego
    > zajebistą robotę w służbie społeczeństwa. A tymczasem to zwykły gangster
    > był.

    Teraz to wiemy, rok temu wiedza była mniejsza a i jak dobrze pamiętam to główny trzon
    dyskusji był czy komornik może zając jak podejrzewa że dłużnik włada czy zajmować mu
    nie wolno. Prawo ponoć jest takie że może zająć ruchomość we władaniu dłużnika.
    Później jest czas żeby to wyjaśnić. W Mławie poszedł na skróty i zaraz zlicytował.
    Ale w końcu za to odpowiedział.

    > Nietrudno też sobie wyobrazić, że dłużnik swój samochód "sprzedał"
    > tobie. Dawaj kluczyki!

    Jeśli sprzedał mi to samochód jest mój i mogę to komornikowi/sądowi udowodnić
    Tak jak w innych dziedzinach życia udowadniać musze że nie ja jechałem autem jak
    fotoradar fotkę strzelił, ze nie należy się podatek o który upomina się ode mnie US
    itp
    > No chyba masz - bo pisałem to pod postem Liwiusza, a ty przybiegłeś go
    > bronić.
    A niby jaki miałbym cel w obronie Liwiusza?
    Zerknij w wolnej chwili do początku tej dyskusji to wyjść powinno Tobie że włączyłem
    się w momencie gdy padło stwierdzenie że komornik powinien badać własność w momencie
    zajęcia. Ja uważam ze w moment zajęcia nie ma szans na zbadanie własności jeśli
    dłużnik twierdzi że dana ruchomość jest nie jego a komornik powinien ją zająć i
    później jest czas na sprawdzenie kto jest właściciele faktycznie. Samo stwierdzenie
    dłużnika "to nie moje" jest dla mnie zbyt mało wiarygodne aby odstąpić od zajęcia.

    >Skoro nie masz, to w czym problem - zgadzamy się. Zajął nieswoje
    > niech płaci - normalna sprawa.

    Ano właśnie

  • 209. Data: 2017-09-03 15:21:34
    Temat: Re: Komornik z Mławy - Zbrodnia i "kareczka"?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Kris <k...@g...com> pisze:
> [...]
    > [...]
    >
    > Ale skończyło sie tak jak tego oczekujesz- komornik ukarany, rolnik

    Komornik *szef* jak został ukarany za swojego podwładnego?
    Samo zajęcie ciągnika można jakoś zwalić tylko na podwładnego.
    Szybką sprzedaż/licytacje już niż ni złamanego wuja IMHO.

    Czy rolnik dostał *należyte* odszkodowanie czy tylko "obgryzione kości"?

    --
    A. Filip

  • 210. Data: 2017-09-03 15:47:36
    Temat: Re: Komornik z Mławy - Zbrodnia i "kareczka"? [Lex Mława]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    To poniżej to ma być kara *czy kpina*?
    8_000 grzywny za aż tak rażące postępowanie?
    <ironia> Polegaj na sądach i sędziach a polegniesz szybko. </ironia>
    Patrz sąd w Mławie i sąd w Łodzi.

    http://wyborcza.pl/7,155287,22102747,sprawa-rolnika-
    spod-mlawy-i-zajecia-ciagnika-komornik-wyrzucony.htm

    --
    A. Filip