  • 11. Data: 2020-05-21 17:59:53
    Temat: Re: Kilka mandatów i sprawa w sądzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Napisz im lepiej, że musiałeś chyba prowadzić po pijanemu, bo na
    > trzeźwo tyle wykroczeń na raz nie jesteś w stanie dokonać.
    > Może łykną?

    Nie wiem jakie było to czwarte wykroczenie ale te trzy to sobie łatwo
    jestem w stanie wyobrazic.
    Wystarczy ze jest jakis wygrodzony wjazd na deptak, przy nim zakaz, do
    tego dochodzą pasy z ulicy poprzecznej i jak wjezdzasz to przejezdzasz po
    pasach i masz.

    Troche jak np. wjazd na polwiejska w Poznaniu.

    Słuzby w dobrej wierze sa w stanie ładnie to poprzypinac. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 12. Data: 2020-05-22 20:54:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    sprawcy,Rekordowa,grzywna,dla,kierowcy,35915.html

    >Grubo.
    >Ale mysle ze tutaj miała tez znaczenie skala przewinienia - prawie
    >200km/h na 50...

    Wydawalo mi sie, ze to nawet jasno bylo podane w uzasadnieniu - ze nie
    niewskazanie nie moze skutkowac obnizeniem kary.
    Ale cos nie widze, moze w innym linku.

    No i ... na biednego nie trafilo - porsche ma :-)

    >Kilka dni temu przyszedł dzielnicowy.
    >Ale podobno rozmowa toczyła się w strone: czy sie pani przyznaje i
    >czy
    >przyjmuje pani mandat.
    >No chyba ze sciemniał i chciał tylko przygotowac prosta sprawe dla
    >sadu.
    >W kazdym razie sugestia była taka ze albo mandat albo sąd.

    Taka procedura - przyznaje sie pan i przyjmuje mandat, czy mamy
    skierowac wniosek o ukraranie do sadu.

    Potem sad da obywatelowi druga szanse, przysylajac nakazowy, ale
    jednak WYROK.

    No i w zasadzie - jesli obywatel w przyszlosci sie powstrzyma od
    takich czynow, to pozostaje pochwalic wymiar sprawiedliwosci :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-05-22 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Wydawalo mi sie, ze to nawet jasno bylo podane w uzasadnieniu - ze
    > nie niewskazanie nie moze skutkowac obnizeniem kary.
    > Ale cos nie widze, moze w innym linku.
    >
    > No i ... na biednego nie trafilo - porsche ma :-)

    Nie rozumiem.
    Za niewskazanie jest 500zł mandatu czy minimum tyle ile wynikałoby z
    mandatu?
    Co w przypadku opisywanej przeze mnie sytuacji gdzie była kumulacja kilku
    wykroczen?

    > Taka procedura - przyznaje sie pan i przyjmuje mandat, czy mamy
    > skierowac wniosek o ukraranie do sadu.

    No ale sam piszesz ze sa terminy na mandat.

> [...]
    >
    > No i w zasadzie - jesli obywatel w przyszlosci sie powstrzyma od
    > takich czynow, to pozostaje pochwalic wymiar sprawiedliwosci :-)

    Jakich czynów?
    Jezdzac z dostawami po miescie własciwie nie da sie nie łamac przepisów
    podczas wyładunku. Niestety w wielu miejscach punkty sprzedazowe nie sa
    nijak przystosowane do przyjmowania dostaw.

    Zeby było smieszniej dzis sie dowiedziałem, ze w tym miejscu jest tylko
    czasowy zakaz wjazdu, bedac z dostawa rano jest ok.
    Bedac z dostawa po południu jest zakaz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy