  • 1. Data: 2020-05-21 13:27:20
    Temat: Penalizowanie niezadowolonych z działań Mili... Policji
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Jak zapowiada minister MSW Kamiński, za krytykę policji w Internecie
    będą wnioski o ściganie malkontentów. Czyli za oczernianie.

    Od teraz napisanie, że Policja pracuje głównie na statystyki, czy by
    podreperować budżet mandatami, a nie w celu poprawy bezpieczeństwa
    czy ścigania przestępców, będzie karane.
    Wszak te stwierdzenia, nie mające poparcia w dokumentacji
    wewnętrznej służb, czy w wyrokach sądowych są tylko i wyłącznie
    kampanią oszczerstw.
    Wiedza powszechna i zauważalne fakty mają się nijak do dokumentów :-)
    https://fakty.interia.pl/polska/news-minister-kamins
    ki-o-kampania-oszczerstw-pod-adresem-policji,nId,450
    8337

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2020-05-21 14:15:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 21 May 2020 13:27:20 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Od teraz napisanie, że Policja pracuje głównie na statystyki, czy by
    > podreperować budżet mandatami, a nie w celu poprawy bezpieczeństwa
    > czy ścigania przestępców, będzie karane.

    Mamy już drugi Budapeszt, teraz czas na drugą Ankarę.
    W Turcji więzienia są pełne osób, które nie wychwalają Erdogana i jego
    akolitów, a u nas tacy bezczelnie kłapią dziobem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2020-05-21 19:41:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2020 o 13:27, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > https://fakty.interia.pl/polska/news-minister-kamins
    ki-o-kampania-oszczerstw-pod-adresem-policji,nId,450

    To proponuję powrót dowcipów o milicji - ja zaczynam.

    Po patrolu pieszego z psem podchodzi pijak i zagląda uparcie psu pod ogon.

    - a wy obywatelu co robicie?
    - a nic władzo - kolega mnie chyba oszukał. Mówił że na rogu stoi pies z
    dwoma chujami.

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-05-21 20:26:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    >
    > - a wy obywatelu co robicie?
    > - a nic władzo - kolega mnie chyba oszukał. Mówił że na rogu stoi pies z

    Wchodzi milicjant do księgarni. A sprzedawca: co, pada?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 5. Data: 2020-05-21 20:31:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.05.2020 o 20:26, Zbynek Ltd. pisze:

    > Wchodzi milicjant do księgarni. A sprzedawca: co, pada?

    Milicjant - Nie, chciałem kupić książkę.
    Sprzedawca - Dla pana władzy to chyba coś lekkiego?
    M - wszystko jedno - jesteśmy z kolegą radiowozem.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-05-22 16:57:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Sprzedawca - A kto Wam tam doniesie ode mnie?
    Milicjant - My właśnie w tej sprawie: zastaliśmy żonę?

    -----

  • 7. Data: 2020-05-22 17:02:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.05.2020 o 16:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Sprzedawca - A kto Wam tam doniesie ode mnie?
    > Milicjant - My właśnie w tej sprawie: zastaliśmy żonę?

    Spaliłeś.

    Milicjant - My właśnie po Pana Tadeusza.

    --
    Shrek

  • 8. Data: 2020-05-23 00:33:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Tadeusz zasłabł no i studia robi."

    -----

  • 9. Data: 2020-05-24 19:11:18
    Od: g...@g...com

    użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > "Tadeusz zasłabł no i studia robi."

    Podbiega gostek do policjanta (Tanajno prowok), wymierza mu karczycho i mówi
    żartowałem.
    https://twitter.com/PiotrPenen/status/12644987633825
    62817

    Ile lat za taki żart dają w usa?

    Był TW Matka, później Diduszko padł, teraz Tanajno:)
    Dopraszają się sami o wpierdol by były echa zza granicy jak to brutalna
    policja pałuje w PL:)

  • 10. Data: 2020-05-24 19:37:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Taki?