  • 1. Data: 2020-05-18 00:23:31
    Temat: Kolejni możnowładcy łamią nakaz noszenia maseczek.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Duda biesiaduje w towarzystwie leśników. Wszyscy bez maseczek. Bez
    zachowania nakazanej dla plebsu odległości.

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/duda-bie
    siadowa%c5%82-bez-maseczki/ar-BB14cu81?li=BBr5CAq

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 2. Data: 2020-05-18 01:17:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-18 o 00:23, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > zachowania nakazanej dla plebsu odległości.
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/duda-bie
    siadowa%c5%82-bez-maseczki/ar-BB14cu81?li=BBr5CAq

    A jest ktoś ze świecznika medialnego, który nie został przyłapany bez
    maseczki?
    Bo widziałem Kaczyńskiego, Hołownię, Budkę, Kidawę, Witek...

    Robert

  • 3. Data: 2020-05-18 10:57:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2020 00:23:31 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > zachowania nakazanej dla plebsu odległości.
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/duda-bie
    siadowa%c5%82-bez-maseczki/ar-BB14cu81?li=BBr5CAq

    ABW z BOR wszystkich prześwietliło tydzień z góry :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-05-18 11:37:57
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 May 2020 00:23:31 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Duda biesiaduje w towarzystwie leśników. Wszyscy bez maseczek. Bez
    > zachowania nakazanej dla plebsu odległości.

    W lesie maseczek nosić nie trzeba, ale obowiązuje zakaz grupowania się i
    obowiązek utrzymania bezpiecznego odstępu. Ponadto "place zabaw, siłownie
    miejskie, wiaty i miejsca biwakowe, nawet te znajdujące się na terenie
    lasów i parków narodowych, wciąż są wyłączone z użytkowania", a na zdjęciu
    okupują ławę. Ciekawe skąd Maliniak ma szklankę i łyżeczkę.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-05-18 13:28:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    siadowa%c5%82-bez-maseczki/ar-BB14cu81?li=BBr5CAq

    >ABW z BOR wszystkich prześwietliło tydzień z góry :)

    Dokladnie :-)
    Poza tym poza kadrem mogl byc srodek dezynfekcyjny w uzyciu :-)

    A w lesie wolno bez maski, wszystkim obecnie, nie tylko Dudzie :-)

    Ale ... tak niedawno slysze, ze rzad nie ustalil jednak urzedowej ceny
    testu na CoVid-19, natomiast prywatne laboratoria musza 2/3 testow
    wykonywac na panstwowe/publiczne zamowienie.
    I dodatek - rzad nie chce, zeby obywatele zrobili sobie test i urwali
    sie z kwarantanny ..

    J.

  • 6. Data: 2020-05-18 13:46:30
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F. napisał(a) :
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    siadowa%c5%82-bez-maseczki/ar-BB14cu81?li=BBr5CAq

    > Dokladnie :-)

    Przebadany kiedyś nie równa się zdrowy dziś. Ba, nawet negatywny
    test nie jest 100% pewny. No i co to za przykład dla poddanych? PR
    leży i kwiczy, ale co to za problem? Bo to pierwszy raz buta wyłazi
    z butów ze słomą?

    > Poza tym poza kadrem mogl byc srodek dezynfekcyjny w uzyciu :-)
    >
    > A w lesie wolno bez maski, wszystkim obecnie, nie tylko Dudzie :-)

    W lesie w oddaleniu od innych ludzi. Okólniki wręcz nakazują
    zakładać maskę w pobliżu innych ludzi. Na zdjęciu są na imprezie,
    przy wspólnym stole.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 7. Data: 2020-05-18 15:12:02
    Od: z <...@...pl>

    Daj spokój. Za kilka dni będzie już po maseczkach i metr dystansu.

  • 8. Data: 2020-05-18 15:36:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2020 15:12:02 +0200, z napisał(a):

    > Daj spokój. Za kilka dni będzie już po maseczkach i metr dystansu.

    Bo?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2020-05-18 15:37:43

    Bo odmrażamy gospodarkę tak jak cała Europa.

  • 10. Data: 2020-05-18 15:40:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 May 2020 15:36:19 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Bo?

    Maseczki stanowią o gospodarce? Masz kłopoty z myśleniem.
    --
    Jacek
    I hate haters.