  • 1. Data: 2020-05-19 20:08:44
    Temat: Konstytucyjne prawo do sądu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Jutro miałem termin. Odwołali i nawet pisma nie wysłali (w piątek
    jeszcze potwierdzali że jest).

    I teraz:

    Jak to jest, że dzieciaki w żłobkach mogą się zbierać a sądy nie? Niech
    się zamkną za parawanem, maseczki założą i wio.

    Jaki mam dowód, że spadło z wokandy a nie ktoś stronę spierdolił jak w
    wyborach radiowej trójki? W końcu pisma nie ma. Za to jest poprzednie z
    nieaktualnym już terminem.

    Dobra wiadomość jest taka, że w analogicznych do mojej sprawy hurtowo
    przywracają do pracy, po tym jak kowr z hukiem przewalił kasację w SN.
    Więc podatnicy pewnie zrzucą się na ładny kawałek kasy dla kilkunastu osób;)

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-05-20 08:03:33
    Temat: Re: Konstytucyjne prawo do sądu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dzwonić do sądu i na wszelki wypadek nagrać rozmowę.

    -----