  • 1. Data: 2020-05-17 09:14:51
    Temat: Panstwo nadopiekuncze
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wymyślił to rząd czy samorząd??

    "Przedszkole nr ...
    Obowiązuje zapoznanie się z poniższymi załącznikami przed ich podpisaniem.
    Załączniki :
    1. Oświadczenie Rodziców: świadomość ryzyka, na jakie jest narażone zdrowie i życie
    dziecka oraz rodziny
    2. Procedura przyprowadzania dziecka do przedszkola podczas COVID-19
    3. Procedura odbierania dziecka z przedszkola podczas COVID-19
    4. Wyrażenie zgody na mierzenie temperatury ciała dziecka.

    Załącznik nr 1.
    Imię i nazwisko dziecka - oddział
    OŚWIADCZENIE RODZICÓW
    Oświadczam, iż mam świadomość ryzyka, na jakie jest narażone zdrowie i życie mojego
    dziecka oraz naszych rodzin tj.:
    1. mimo wprowadzonych w przedszkolu obostrzeń sanitarnych i wdrożonych wszelkich
    środków ochronnych zdaję sobie sprawę, że na
    terenie placówki może dojść do zakażenia COVID-19,
    2. w przypadku wystąpienia zakażenia lub jego podejrzenia w przedszkolu (nie tylko na
    terenie) personel/dziecko/rodzic dziecka -
    zdaje sobie sprawę, iż zarówno moja rodzina, jak i najbliższe otoczenie zostanie
    skierowane na 14-dniową kwarantannę,
    3. w sytuacji wystąpienia zakażenia lub jego podejrzenia u dziecka, jego rodziców lub
    personelu przedszkole zostaje zamknięte do
    odwołania, a wszyscy przebywający w danej chwili na terenie przedszkola oraz ich
    rodziny i najbliższe otoczenie przechodzą
    kwarantannę,
    4. w przypadku zaobserwowania niepokojących objawów u dziecka/osoby z kadry
    pracowniczej, osoba ta zostanie natychmiast umieszczona
    w przygotowanym wcześniej IZOLATORIUM, wyposażonym w niezbędne środki ochrony
    osobistej. Niezwłocznie zostanie powiadomiony
    rodzic/opiekun dziecka (który zobowiązany jest niezwłocznie odebrać dziecko) oraz
    stosowne służby, organy.
    5. Przedszkole nie ponosi odpowiedzialności w przypadku zarażenia się mojego dziecka
    na terenie placówki.
    Warszawa, dn. ... (podpis rodziców) ...

    Załącznik nr 2.
    PROCEDURA PRZYPROWADZANIA DZIECKA DO PRZEDSZKOLA NR ... PODCZAS COVID-19
    1. Przed wejściem do przedszkola rodzic bezwzględnie musi użyć płynu dezynfekującego
    do rąk, musi mieć rękawiczki oraz zakryte usta
    i nos. Dziecko ma obowiązek noszenia maski w drodze do i z przedszkola. Z chwilą
    wejścia do placówki rodzic zabiera maseczkę dziecka
    do domu.
    2. Rodzic przyprowadzając dziecko do przedszkola dzwoni dzwonkiem (nie używa kart do
    drzwi), wchodzi tylko do wydzielonej
    przestrzeni w placówce. Tylko jedna osoba przyprowadza dziecko do przedszkola i
    przychodzi tylko z dzieckiem mającym pozostać w
    placówce, w przypadku rodzeństwa: jeden rodzic - dwoje dzieci.
    3. Rodzic każdego dnia pobytu dziecka w przedszkolu przynosi: dla dziecka 3 i 4
    letniego - kapcie oraz szczelnie zapakowaną, upraną
    i uprasowaną: pościel, piżamę, ubranie na zmianę, dla dziecka 5-6 letniego - kapcie,
    ubranie na zmianę. Dziecko nie przynosi do
    przedszkola
    4. Każdego dnia w godzinach wieczornych wszystkie pomieszczenia są dezynfekowane
    środkiem do dekontaminacji, poprzez wykorzystanie
    go zarówno do mycia powierzchni jak i rozpylania.
    5. Pracownik dyżurujący przy wejściu do przedszkola dokonuje pomiaru temperatury
    wchodzącemu dziecku. W przypadku podwyższonej
    temperatury (37,5°C) nie ma możliwości przyjęcia dziecka do przedszkola.
    6. W przypadku zauważenia u dziecka złego samopoczucia lub podwyższonej temperatury
    podopieczny będzie odizolowany od grupy (będzie
    przebywał w izolatce przedszkolnej) do momentu odbioru z przedszkola przez opiekuna
    prawnego. W przypadku nieodebrania dziecka, bądź
    braku skontaktowania się z rodzicem, nauczyciel lub dyrektor poinformuje właściwe
    organy służby zdrowia.
    Data Podpis rodziców

    Załącznik nr 3.
    PROCEDURA ODBIERANIA DZIECKA Z PRZEDSZKOLA NR ... PODCZAS COVID-19
    1. Przed wejściem do przedszkola rodzic bezwzględnie musi skorzystać z płynu
    dezynfekującego do rąk, musi mieć rękawiczki oraz
    zakryte usta i nos. Dziecko ma obowiązek noszenia maski w drodze do i z przedszkola.
    2. Rodzic odbierając dziecko z przedszkola dzwoni dzwonkiem (nie używa kart do
    drzwi), wchodzi tylko do wydzielonej przestrzeni w
    placówce. Tylko jedna osoba odbiera dziecko z przedszkola.
    3. Rodzic każdego dnia pobytu dziecka w przedszkolu odbiera rzeczy osobiste dziecka
    4. Każdego dnia w godzinach wieczornych wszystkie pomieszczenia są dezynfekowane
    środkiem do dekontaminacji, poprzez wykorzystanie
    go zarówno do mycia powierzchni jak i rozpylania.
    5. W momencie odebrania dziecka przez rodzica, dziecko nie wraca już do sali-gdyby
    czegoś zapomniało.
    Data Podpis rodziców

    Załącznik nr 4.
    Imię i nazwisko dziecka - oddział
    ZGODA NA POMIAR TEMPERATURY CIAŁA DZIECKA
    1. Wyrażam zgodę na czas trwania stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, w
    związku z zagrożeniem zakażenia wirusem
    SARS-CoV-2 na badanie temperatury ciała mojego dziecka (imię i nazwisko dziecka)
    codziennie przed przyjęciem mojego dziecka do
    przedszkola/szkoły oraz w trakcie jego pobytu w placówce. Powyższa zgoda ma na celu
    realizację przez placówkę działań prewencyjnych
    i zapobiegawczych, związanych z ogłoszonym stanem epidemii.
    podpis rodzica/opiekuna prawnego
    2. Planowany pobyt dziecka w przedszkolu: od godz. ... do godz. ... Uwaga: Obowiązuje
    bezwzględny nakaz poinformowania do godz. 9 o
    przyczynie nieobecności dziecka w danym dniu, na adres: ....@e...um.warszawa.pl
    3. Zgodnie z wytycznymi: W przypadku wystąpienia u dziecka niepokojących objawów
    chorobowych placówka pełniąca opiekę przedszkolną
    zobowiązana jest ustalić warunki szybkiej komunikacji z rodzicami.
    Nr telefonu mama
    Nr telefonu tata
    Podpis rodziców"

  • 2. Data: 2020-05-17 12:57:21
    Temat: Re: Panstwo nadopiekuncze
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2020 o 09:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wymyślił to rząd czy samorząd??

    Myślę, ze przedszkolanki. Jest bajzel i nie wiadomo, co ma być. Wiec
    robią "wszystko", by nie było za mało.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-05-17 13:10:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myślę, ze przedszkolanki. Jest bajzel i nie wiadomo, co ma być. Wiec
    > robią "wszystko", by nie było za mało.

    Na 100% conajmniej ogólnowarszawska "akcja", bo dostałem takie samo:P

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2020-05-17 14:43:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 17 maja 2020 09:14:53 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Wymyślił to rząd czy samorząd??

    Wg wytycznych GIS, czyli popularnego sanepidu.
    Tzn. pewnie Szumowski zadzwonił do kilku znajomych i tak mu doradzili - tak, jak ze
    wszystkim do tej pory.
    Samorząd zaś ponosi tego koszty.

  • 5. Data: 2020-05-17 14:59:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2020 o 14:43, Dawid Rutkowski pisze:

    > Wg wytycznych GIS, czyli popularnego sanepidu. Tzn. pewnie Szumowski
    > zadzwonił do kilku znajomych i tak mu doradzili - tak, jak ze
    > wszystkim do tej pory. Samorząd zaś ponosi tego koszty.

    Jakby to było wg GIS, to nei miałbym do Ministra pretensji. Nie ma
    powodu, by polityk się na wszystkim znał. Po to są organy doradcze. Ale
    wygląda na to, ze tu ta druga opcja działa.

    --
    Robert Tomasik