  • 41. Data: 2018-02-09 17:59:31
    Temat: Re: Karalność za "Polskie Obozy": Jak wyglądałoby przedawnienie?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2018 o 17:48, J.F. pisze:

    > I co dalej ?

    Zawrócą skąd przyleciał/przypłynął/przyjechał/przyszedł. No ewentualnie
    "terminal";)

    > A w szczegolnosci to mi dwa pytania chodza:
    > -powiedzmy ze sie Polak zasiedzial za granica i waznosc paszportu mu sie
    > skonczyla. Czy komputerom cos sie pomylilo. Czy mandatu w Warszawie nie
    > zaplacil.
    > Teraz laduje np z Argentyny w takim np Paryzu, i co dalej ?

    Obstawiam telefon do ambasady. A potem to po uważaniu.

    > -SM Warszawy strasznie chce od niego tej kwoty mandatu, a Francuzi go za
    > bramka trzymaja ? Gdzie tu sens, gdzie logika ?

    Za mandaty to chyba nie wypuszczają a nie niewpuszczają:P

    Shrek

  • 42. Data: 2018-02-09 18:02:37
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > -SM Warszawy strasznie chce od niego tej kwoty mandatu, a Francuzi go
    > za bramka trzymaja ? Gdzie tu sens, gdzie logika ?

    A gdzie go na pokład samolotu wpuścili z nieważnym paszportem?
    [ To też się może zdarzyć ale powinno się zdarzać wyjątkowo ]

    --
    A. Filip

  • 43. Data: 2018-02-09 19:06:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    >A gdzie go na pokład samolotu wpuścili z nieważnym paszportem?
    >[ To też się może zdarzyć ale powinno się zdarzać wyjątkowo ]

    Wszedzie, po co im nielegalny imigrant :-)

    A skad maja np w Argentynie wiedziec, ze paszport "uniewazniono" ?

    J.

  • 44. Data: 2018-02-09 19:11:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zawrócą skąd przyleciał/przypłynął/przyjechał/przyszedł. No
    >ewentualnie
    "terminal";)

    >Obstawiam telefon do ambasady. A potem to po uważaniu.

    Telefon brzmi bardzo rozsadnie ... ale po co, pan jest za bramka, pan
    nas nie obchodzi :-P

    >Za mandaty to chyba nie wypuszczają a nie niewpuszczają:P

    No widzisz - jest gdzies w bazie zastrzezenie, Francuzi nie powinni
    zatrzymac przy przylocie ?

    Poza tym pisales o podwojnym ... wyjedzie na izraelski paszport.
    Tylko sie pewnie beda pytac gdzie wiza :-)

    J.

  • 45. Data: 2018-02-09 19:52:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 08.02.2018 o 20:31, the_foe pisze:
    >Chodzi o to, że mając obywatelstwo polskie może się poruszać po calej
    >strefie schengen bez ograniczeń. Jako obywatel Izraela tak nie ma.

    Eee - a gdzie po strefie Schengen nie wolno ?

    Bo kontroli niemal nie ma, to do wszystkich krajow sie da :-)

    No i zeby sie do strefy dostac to potrzeba wizy ... "schengenskiej", a
    nie tam polskiej.

    J.

  • 46. Data: 2018-02-09 20:15:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2018 o 19:11, J.F. pisze:

    > Telefon brzmi bardzo rozsadnie ... ale po co, pan jest za bramka, pan
    > nas nie obchodzi :-P

    Dlatego piszę, że po uważaniu. Myślę, że jak nie podpadł, to mu jakiś
    tymczasowy dokument wystawią. Zresztą - bez ważnego paszportu i
    ewentualnie wizy szansa na dostanie się na pokład jest przyzerowa.

    > Poza tym pisales o podwojnym ... wyjedzie na izraelski paszport.
    > Tylko sie pewnie beda pytac gdzie wiza :-)

    No właśnie dlatefo niektórzy Izraelici żyją w superpozycji - nie lubią
    Polaków, ale są Polakami:)

    Shrek

  • 47. Data: 2018-02-09 20:16:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2018 o 19:52, J.F. pisze:

    > Eee - a gdzie po strefie Schengen nie wolno ?

    Bez wizy - no nigdzie.

    Shrek

  • 48. Data: 2018-02-10 08:37:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-09 o 19:52, J.F. pisze:
    > Bo kontroli niemal nie ma, to do wszystkich krajow sie da :-)

    Kontrole są, ale nie zawsze. Za to mogą być nie tylko na granicach.

    --
    Liwiusz