  • 1. Data: 2018-01-26 16:18:11
    Temat: Kandydatką do KRS jest sędzia z Iustitii, która apelowała o bojkot wyborów do KRS
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/nieoficjal
    na-lista-chetnych-do-krs,809418.html
    > 18 kandydatów do KRS. Wśród nich sędzia z Iustitii, która apelowała o
    > bojkot wyborów do Rady ; 26 stycznia 2018, 12:38

    Jakich sędziów mamy każdy sam widzi.

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-01-26 16:31:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:18:11 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/nieoficjal
    na-lista-chetnych-do-krs,809418.html

    > Jakich sędziów mamy każdy sam widzi.

    Nie wiem czemu niektórym się wydaje że sędziowie muszą być jacyś inni
    niż reszta populacji. Zapewne jest wśród nich taki sam odsetek kłamców,
    karierowiczów, nieudaczników jak wśród reszty populacji. Dlatego właśnie
    należy dbać o niezależność sędziów, bo tylko wtedy ich wady mają szansę
    nie wpłynąć na ich wyroki. Gdyby sędziowie byli idealni, ich zależność
    by nie miała znaczenia :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-01-29 00:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/nieoficjal
    na-lista-chetnych
    > -do-krs,809418.html
    >
    > Jakich sędziów mamy każdy sam widzi.

    Jedna z 10.000?
    Ech Filip biedoku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 4. Data: 2018-01-29 10:29:35
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Jedna z 10.000?
    > Ech Filip biedoku...

    No mądry to nasz Filipek nie jest ...

  • 5. Data: 2018-01-29 12:48:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Jan 2018 16:18:11 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Jakich sędziów mamy każdy sam widzi.

    O kandydatach do KRS można o nich poczytać tu:
    http://wyborcza.pl/7,75398,22954762,oto-ludzie-ktorz
    y-kandyduja-do-krs-sedziowie-od-ziobry.html

    Jest koleżanka szkolna Ziobry, sędzia z postępowaniem dyscyplinarnym na
    koncie, a nawet sędzia Mariusz Witkowski, nowy prezes Sądu Rejonowego w
    Siemianowicach Śląskich, który "chce się przypodobać jedynie Jezusowi
    Chrystusowi".

    Za ozdobę listy kandydatów może służyć sędzia Maciej Nawacki,
    "Od grudnia prezes Sądu Rejonowego w Olsztynie. Ma doktorat z prawa, jest
    adiunktem na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim. Na profilu na FB ma zdjęcie
    sędziowskiej togi i grafiki w stylu: ,,Imigranci w Polsce dostaną 3000 euro:
    12 tys. zł miesięcznie na rodzinę!". ,,Nie ma Boga nad Allaha, psie
    niewierny" - mówi Czerwony Kapturek do wilka na obrazku wrzuconym przez
    sędziego. Jest w czerwonym nikabie, a w koszyku ma karabin i dynamit."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl