  • 1. Data: 2018-01-29 11:17:23
    Temat: Sprawa odwoławcza -stawiennictwo nieobowiazkowe
    Od: karwafak <k...@g...com>

    odwolalem sie od nakazowego(wykroczenie), sad rozpatrzył i oddalil
    wniosek uznajac mnie za niewinnego, osoba sie odwolala i teraz przyszlo
    zawiadomienie ze bedzie sprawa i stawiennictwo nieobowiazkowe. co bedzie
    na takiej sprawie? czy sad moze podtrzymac wniosek sadu czy oddaje do
    ponownego rozpatrzenia ? jak to jest?
    co bedzie na tej sprawie jak pisze stawiennictwo nieobowiazkowe ?

  • 2. Data: 2018-01-30 00:45:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-01-18 o 11:17, karwafak pisze:
> [...]
    > ponownego rozpatrzenia ? jak to jest?
    > co bedzie na tej sprawie jak pisze stawiennictwo nieobowiazkowe ?

    Ja bym poszedł, bo to zawsze jest jakaś tam przesłanka na ile ktoś do
    sprawy poważnie podchodzi.