  • 531. Data: 2009-07-28 22:02:14
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem.
    Od: Bism <b...@o...pl>

    On 20 Lip, 12:35, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > to ty i dziennikarze sugeruja ze spanikowali, a moze jednak cos mieli na
    > sumieniu

    Moze mieli. I profilaktycznie sie ich odstrzelilo.
    Sluszna linie ma nasza partia...

    Bism

  • 532. Data: 2009-07-28 22:05:09
    Od: Bism <b...@o...pl>

    On 20 Lip, 12:41, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > rozumiem ze wg ciebie, mieli czekac az osiagna 200 i dojada do placu zabaw
    > dla dzieci, albo glownej arterii miasta

    Eee, tak zapytam, to teraz videoradary juz nie beda nagrywaly moich
    radosnych wystepow typu 99/70 poza miastem i pokazywaly mi film, tylko
    beda strzelaly do mnie bo "moge sie rozpedzic do 200 i dojechac do
    placu zabaw albo i tego przedszkola ktore tu bedzie stalo" ?

    Bism

  • 533. Data: 2009-07-28 22:08:19
    Od: Bism <b...@o...pl>

    On 20 Lip, 12:54, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Czego? Że mam prawo uciekać przed napadającym mnie dresem?
    Z tego wynika ze nie masz. Ja tez nie mam.
    Bronic sie juz od dawna nie mozemy, a teraz wyglada na to ze byle lysy
    kark krzyknie "policja" i automatycznie mamy sie zatrzymac, inaczej
    grozi nam rozstrzelanie.

  • 534. Data: 2009-07-28 22:17:11
    Temat: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Od: Bism <b...@o...pl>

    On 20 Lip, 17:49, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Ale nawet wśród policjantów mało jest takich, którzy sobie z tego sprawę
    > zdają. Stąd wypadek z tygrysem (strzał też sensu nie miał, bo pociskiem
    > MAKAROV tygrysa nie zatrzymasz). Stąd podziurawione jak sito auto w

    Ale <przepraszam za to co powiem rodzine swiec Panie nad jego dusza>
    szarzujacego weterynarza i owszem.
    Pamieta ktos czy i ile odszkodowania rodzina zastrzelonego przez
    policje dostala ?

  • 535. Data: 2009-07-28 22:23:45
    Od: Bism <b...@o...pl>

    wiadomościnews:4a65730d@news.home.net.pl...
    > obowiazujacego

    Ten cytat przypomina mi jednego policjanta, ktory chcial mnie
    koniecznie ukarac kiedys za gasnice bez atestu.
    Wlasnie tak mowil jak Ty. Obowiazujacego prawa. Niestety, w ramach
    obowiazkow sluzbowych owczesnych znalem dokladnie paragraf dot gasnic
    w samochodach. Jak wyrecytowalem paragraf, to juz nie chcial
    karac....

    Podaj ustawe, paragraf i punkt.

  • 536. Data: 2009-07-29 12:10:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:pa54k6-2i8.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ależ ty głupi... "

    glupi to sie gownem maze i ma cere tak jak ty ;)

    > Jak daleko mieli się upewniać?

    do momentu osiagniecia pewnosci, czyli zrozumienia co sie do nich krzyczy

  • 537. Data: 2009-07-29 12:13:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:cf54k6-2i8.ln1@ncc1701.lechistan.com...

  • 538. Data: 2009-07-29 12:13:36
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

  • 539. Data: 2009-07-29 12:16:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:cf54k6-2i8.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wiesz, poza potomkami aparatczyków, mało kto ją kocha, tak jak ty.

    rozumiem ze wyznajesz zasade ze kto nie z wami to przeciwko nam

    a skad ci sie wzielo ze kocham tamte czasy?
    to ze nie potepiam ich w czambul tak jak nie ktorzy, to wcale nie znaczy ze
    mi sie wszystko podobalo, tylko w przeciwienstwie do takich malolatow, ja
    kawalek zycia w tamtych czasach przezylem, wojsko na ulicach pamietam, ale
    tez nie uwazam ze byly to jakies straszne mroczne czasy

  • 540. Data: 2009-07-29 14:01:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:pa54k6-2i8.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > glupi to sie gownem maze i ma cere tak jak ty ;)

    Cieszę się, że masz dobrą cerę, ale tylko zgodnie z zasadą "głupi ma
    szczęście", bo twoje gówniane pomysły kosmetyczne na pewno nie pomagają.

    > do momentu osiagniecia pewnosci, czyli zrozumienia co sie do nich krzyczy

    ROTFL

    A sapera do bomby wzywasz dopiero, jak ta wybuchnie?