    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakoś cicho nad dzisiejszym wyrokiem. [policjanci to ...]
    Date: Tue, 21 Jul 2009 11:28:31 +0000 (UTC)
    <s...@t...ceti.pl> <h3pun4$khs$1@news.task.gda.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h4137f$gdv$1@news.task.gda.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h4150b$nla$1@news.task.gda.pl>
    <8...@e...brudna.chmurka.net> <h41c8p$dqg$1@news.task.gda.pl>
    <h41ce7$kqa$1@news.onet.pl> <h41ej3$m20$1@news.task.gda.pl>
    <8...@e...brudna.chmurka.net> <h41h20$tsn$1@news.task.gda.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h41jfb$5rb$1@news.task.gda.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h41pal$mrj$1@news.task.gda.pl>
    <s...@t...ceti.pl> <h43n47$jl1$1@news.task.gda.pl>
    <s...@t...ceti.pl>
    <1lst23thfff16$.12ootjbtcpds4$.dlg@40tude.net>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:05:07 +0200, Herald napisał(a):
    > Powiedzcie no osiecki, od kiedy to ucieczka jest traktowaniem? :))))

    Skoro nie potrafisz obronić swoich durnych teorii czepiasz się słownictwa?

    > Oooooo - i okazuje się swoje korzenie :))))

    i wymyślasz bzdurne argumenty. Powodzenia.

    > Jasne - na widok lizaka ten który był poszukiwany na pewno by zatrzymał
    > samochód i dał się zatrzymać i zaaresztować.

    No tak, zapomniałem że dla policjanta ewentualne użycie broni jest
    niemożliwe jeśli któryś z policjantów zatrzymuje samochód dając znaki
    "lizakiem". Patrząc na ten konkretny przypadek to ci policjanci generalnie
    mają problem z używaniem mózgu, zachowując go tylko do uzgadniania fałszywych
    zeznań.

    > Tak samo jak ci najemnicy z magdalenki "poddali" się gdy im policjanci
    > umundurowani okazali legitymacje i blachy.

    Może nie zauważyłeś że w Magdalence policjanci odpowiedzieli ogniem na
    ogień... nic dziwnego, skoroś taki tępy. W Magdalence też modelowo
    spartolili akcję, jak przystało na naszych "fachowych" policmajstrów.

    > To nie jest zabawa - ale skąd ty możesz o tym wiedzieć siedząc pod kiecka
    > matki :)

    Lepiej siedzieć pod osłoną blachy i mordować kogokolwiek bo sobie coś
    uroiłeś... to ja już bym wolał pod kiecką matki - przynajmniej nie jestem
    debilem który popiera zamordowanie niewinnej osoby przez głupich policjantów.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944