  • 31. Data: 2018-07-20 07:41:30
    Temat: Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Od: z <...@...pl>

    Ale ta opozycja GLUPIA. Z systemem nie wygrasz ;-)

  • 32. Data: 2018-07-20 07:44:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > I ogląda w mediach kolejną gówno burzę w wykonaniu totalnej
    > opozycji.

    IMHO jeśli będzie wiadomo że chodzi o góra sporawą karę grzywny
    dokładnie odpowiadającą karą/mandatom które za coś podobnego wlepiono
    "zwykłym kierowcom" a nie "pięciu lat bez zawiasów" to opozycja straci
    na tej gówno-burzy więcej niż partia rządząca. Ja nie jestem "prorokiem
    nieomylnym" a ryzyko jest jak to przeważnie w polityce.

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2018-07-20 07:47:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    z <...@...pl> pisze:
    > Ale ta opozycja GLUPIA. Z systemem nie wygrasz ;-)

    To Solidarność z komuną przegrała?
    [ + ile rąk wyciągniętych po władze komuna wcześniej obcięła ]

    --
    A. Filip

  • 34. Data: 2018-07-20 11:08:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 07:47, A. Filip pisze:

    > To Solidarność z komuną przegrała?

    Na pewno nie wygrała wbrew temu co myślą niektórzy.

    > [ + ile rąk wyciągniętych po władze komuna wcześniej obcięła ]

    A potem świat się zmienił i oni też.
    Zagwarantowali sobie stanowiska i pieniądze oraz niekaralność
    za lata swojej władzy. I dostali. Trzeba było kolejnych prawie
    trzydziestu lat aby pojechali bandytom z ubecji po wysokich
    emeryturach.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2018-07-20 11:11:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 07:44, A. Filip pisze:

> [...]
    > na tej gówno-burzy więcej niż partia rządząca. Ja nie jestem "prorokiem
    > nieomylnym" a ryzyko jest jak to przeważnie w polityce.

    Na tylu gówno burzach się już ośmieszyli, ale ich zwolennicy im
    wierzą bezkrytycznie a inni ich zwolennicy propagują tę wiarę
    za granicą.
    I jest sytuacja podobna jak z Wałęsą, dla nas to agent Bolek dla
    zagranicy to waleczny i zasłużony działacz anty komunistycznej
    opozycji.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2018-07-20 11:30:28
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > I jest sytuacja podobna jak z Wałęsą, dla nas to agent Bolek dla
    > zagranicy to waleczny i zasłużony działacz anty komunistycznej
    > opozycji.

    Dla kogo "was" - zwolenników partii rządzącej? Bo mandatu do
    wypowiadania się w imieniu wszystkich Polaków przecież nie masz.

    Albo jest to żałosne pluralis majestatis...

  • 37. Data: 2018-07-20 11:39:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > I jest sytuacja podobna jak z Wałęsą, dla nas to agent Bolek dla
    > zagranicy to waleczny i zasłużony działacz anty komunistycznej

    Dla totalnej opozycji to też "agent Bolek" _dopóki stoi po ich stronie_ ?
    Naprawdę "fajnie" to byłoby dopiero jakby Lech Wałęsa się
    "głośno obraził" na władze i (główną) opozycje na raz :-)

    Na razie wystarczy sprawić by poparcie przez
    "prezydenta od falandyzacji prawa" było _bardzo_
    kosztowne dla "obrońców państwa prawa".

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2018-07-20 12:26:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Jul 2018 11:30:28 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Dla kogo "was" -

    Dla misiewiczów i całej Nowogrodzkiej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 39. Data: 2018-07-20 12:41:13
    Temat: Re: Totalna opozycja walczy o takie państwo prawa jakie tworzył prezydent Lech Wałęsa? [falandyzacja prawa]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Dla misiewiczów i całej Nowogrodzkiej.

    Jak rozumiem totalna opozycja walczy o powrót takiego "państwa prawa"
    jakie tworzył prezydent na jedną kadencje Lech Wałęsa?
    Skoro Lecha Wałęsa jest promowany na "twarz" protestów w obronie państwa
    prawa ja nie potrafię *i nie chce* wyciągnąć innych wniosków.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Falandyzacja_prawa

    --
    A. Filip

  • 40. Data: 2018-07-20 13:01:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 20 Jul 2018 12:41:13 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Jak rozumiem

    Lepiej już nic nie próbuj rozumieć, tylko powtarzaj przekazy dnia, jak
    Bwana Kubwa Prezes przykazał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek