  • 21. Data: 2018-07-19 20:11:08
    Temat: Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-07-18 o 17:43, A. Filip pisze:

    > A coby wtedy groziło opozycyjnej porywaczce? ;-)

    Na pewno więcej, niż za pomocnictwo do naruszenia miru domowego.

  • 22. Data: 2018-07-19 20:13:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-07-18 o 17:56, J.F. pisze:

    > A dom to tez Sejm, urzad, przedsiebiorstwo ?

    W przepisie mowa o ogrodzonej posesji lub budynku.

    > To dlaczego tych niepelnosprawnych nie zaresztowali i nie wywiezli ? :-)

    Bo by była afera, że siłą inwalidów usuwają. Ty myślisz, że czemu tam za
    gonili dzieci inwalidów? Przecież organizatorzy na to liczyli, że ktoś
    ich wywali. Tylko PIS okazał się cwańszy i wzięli ich na przetrzymanie
    po prostu.

  • 23. Data: 2018-07-19 20:14:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-07-18 o 17:45, A. Filip pisze:

    > Ja założyłem że nie "wsiedli do bagażnika" na oczach ochrony Sejmu czyli
    > niemal na pewno podjechali pod szlaban drogą publiczną.

    To wykroczenie, ale pewnie nikt nie będzie sobie tym zawracał głowy.
    Pasażerowie "na gapę" zarobią coś w zawiasach i na przyszłość chętnych
    już nie będzie.

  • 24. Data: 2018-07-19 20:42:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > To wykroczenie, ale pewnie nikt nie będzie sobie tym zawracał głowy.
    > Pasażerowie "na gapę" zarobią coś w zawiasach i na przyszłość chętnych
    > już nie będzie.

    Twój optymizm jest powalający. Ja bym się odważył powiedzieć że powinno
    być ich znacząco mniej.

    A uzasadniona "szykana" to _każdorazowy_ pobieżny ogląd przy wjeździe do
    Sejmu samochodu posłanki Schmidt _łącznie z bagażnikiem_ przynajmniej aż
    do końca tej kadencji Sejmu.

    --
    A. Filip

  • 25. Data: 2018-07-19 20:58:18
    Temat: A. Filip i jego "szykany" z DUPY uzasadniane tylko dla jednego/jednej... Bo w DUPIE ma bezpieczenstwo ale uwaza odwetowe dzialania
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

    > A uzasadniona "szykana" to _każdorazowy_ pobieżny ogląd przy wjeździe do
    > Sejmu samochodu posłanki Schmidt _łącznie z bagażnikiem_ przynajmniej aż
    > do końca tej kadencji Sejmu.

    Jak tam wyniki kolonoskopii?

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2018-07-19 21:07:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jul 2018 20:13:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > gonili dzieci inwalidów? Przecież organizatorzy na to liczyli, że ktoś
    > ich wywali. Tylko PIS okazał się cwańszy i wzięli ich na przetrzymanie

    A teraz nikogo nie wpuszczą ?

    J.

  • 27. Data: 2018-07-19 21:16:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-19 o 19:55, z pisze:

    > Ty chcesz wybielac i tlumaczyć?

    Wybielać i tłumaczyć nie, negować bzdurne oskarżenia jak najbardziej.

    > Najciekawszym (znaczy normalnym) jest pociągnięcie do odpowiedzialności
    > za wszystkie przewinienia. Od prawa jazdy przez mir domowy po zagrożenie
    > terrorystyczne.
    > Tak jak każdego zwykłego obywatela.

    Po pierwsze ma immunitet.

    > Oni zawsze chcą stać ponad prawem.

    Nie tylko oni.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2018-07-19 21:24:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jul 2018 21:16:46 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Po pierwsze ma immunitet.

    To sie sklada wniosek o uchylenie.

    J.

  • 29. Data: 2018-07-19 22:33:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-19 o 21:24, J.F. pisze:

    > To sie sklada wniosek o uchylenie.

    I ogląda w mediach kolejną gówno burzę w wykonaniu totalnej
    opozycji.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2018-07-20 05:15:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jul 2018 22:33:44 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > I ogląda w mediach kolejną gówno burzę w wykonaniu totalnej
    > opozycji.

    I sie robi wlasna "Opozycja mysli, ze jest poza prawem".

    J.