  • 11. Data: 2018-07-19 17:43:57
    Temat: Re: Jakie kary grożą (posłance Schmidt) za przewożenie 2 ludzi W BAGAŻNIKU? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    pl...
    na-schmidt-wwiozla-w-bagazniku-na-teren-sejmu-d,nId,
    2608290

    > Dokładnie tak.

    > Żadne przegięcie. Sejm jest ogrodzoną posesją. No chyba, że wwożeni w
    > bagażniku zostali porwani i nie wiedzieli, dokąd jadą.

    A coby wtedy groziło opozycyjnej porywaczce? ;-)

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2018-07-19 17:45:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    >>
    > Sądzę,że teren Sejmu nie jest drogą publiczną. Toteż czyn należy
    > rozpatrywać raczej bardziej w kategoriach naruszenia przepisów

    Ja założyłem że nie "wsiedli do bagażnika" na oczach ochrony Sejmu czyli
    niemal na pewno podjechali pod szlaban drogą publiczną.

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2018-07-19 17:56:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 19-07-18 o 16:48, J.F. pisze:

    >Dokładnie tak.

    >Żadne przegięcie. Sejm jest ogrodzoną posesją.

    A dom to tez Sejm, urzad, przedsiebiorstwo ?

    To dlaczego tych niepelnosprawnych nie zaresztowali i nie wywiezli ?
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2018-07-19 19:25:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-19 o 12:39, A. Filip pisze:

    > Policja za coś łapie samochody/busiki przewożące więcej osób niż w
    > homologacji. Samochód posłanki Szmidt ma homologacje na przewóz osób
    > w bagażniku? ;-)

    Nie przewoziła więcej niż opiewa homologacja. Nie dała się też
    złapać policji.

    > Wystarczy zezwolenie Sejmu na przesłuchanie oraz postawienie zarzutów z
    > odebraniem prawa jazdy jako środkiem zapobiegawczym w czasie trwania
    > (długawego) dochodzenia do wyroku grzywny.

    I to zatrzymanie PJ jest chyba najciekawszym pomysłem jaki usłyszałem.

    > IMHO _formalnie_ wykroczenie jest duże. W praktyce (chyba) nie woziła
    > ich aż tyle by zagrożenie życia i zdrowia "przewożonych w bagażniku"
    > wystarczyło do wpierdolenia naprawdę drakońskiej kary _posłance opozycji_.
    > Puścić tego _całkiem_ płazem nie wypada w państwie prawa, nieprawdaż?

    Totalna opozycja będzie miała chyba inne zdanie.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-07-19 19:28:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-19 o 17:56, J.F. pisze:

    > A dom to tez Sejm, urzad, przedsiebiorstwo ?
    >
    > To dlaczego tych niepelnosprawnych nie zaresztowali i nie wywiezli ? :-)

    Weszli legalnie, potem nie chcieli wyjść a nie politycznie by było
    wywlekać niepełnosprawnych siła.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2018-07-19 19:48:23
    Temat: A. Filip i jego z DUPY założenia
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

    > Ja założyłem

    Se załóż papier toaletowy na szyje i skocz do Wisły...

    --
    'Tom N'

  • 17. Data: 2018-07-19 19:50:54
    Temat: Re: A. Filip v. "prawnik" TomN
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    TomN <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:
    > A. Filip w

    > Se załóż papier toaletowy na szyje i skocz do Wisły...

    A jaki przepis *prawa* to zawiera? :-)

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2018-07-19 19:55:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 19:25, RadoslawF pisze:

    > Nie przewoziła więcej niż opiewa homologacja. Nie dała się też
    > złapać policji.

    Ty chcesz wybielac i tlumaczyć?

    > I to zatrzymanie PJ jest chyba najciekawszym pomysłem jaki usłyszałem.

    Najciekawszym (znaczy normalnym) jest pociągnięcie do odpowiedzialności
    za wszystkie przewinienia. Od prawa jazdy przez mir domowy po zagrożenie
    terrorystyczne.
    Tak jak każdego zwykłego obywatela.

    > Totalna opozycja będzie miała chyba inne zdanie.

    Oni zawsze chcą stać ponad prawem.

  • 19. Data: 2018-07-19 19:56:13
    Temat: Re: A. Filip i jego z DUPY założenia

    W dniu 2018-07-19 o 19:48, TomN pisze:

> [...]