  • 1. Data: 2003-02-15 02:32:57
    Temat: Jaka tresc notarialnej umowy sprzedazy nieruchomosci
    Od: Julian <j...@p...onet.pl>

    Witam,

    Chodzi o to, ze notariusz chce wpisac do umowy punkt, wg ktorego ja
    sprzedaje nieruchomosc za 50 tys. zl, chociaz mam otrzymac od
    kupujacego 40 tys. zl. Notariusz tlumaczy to tym, ze dodal wartosc
    hipoteki, ktora nieruchomosc jest obciazona. Uwazam, ze umowa nie
    powinna zawierac zadnych nieprawdziwych danych. Jesli sprzedaje za 40
    tys. to nie moze byc, ze za 50 tys.

    Moze ktos przeslac jakies przykladowe umowy?

    pozdrawiam

    julian

  • 2. Data: 2003-02-15 08:33:35
    Od: "fifi" <j...@i...pl>

    Użytkownik Julian <j...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:e...@4...com..
    .
> [...]
    > tys. to nie moze byc, ze za 50 tys.
    >
    > Moze ktos przeslac jakies przykladowe umowy?

    Jesli to nie jedyny w miescie notariusz to idz do innych a wtedy dowiesz sie
    wiecej .

  • 3. Data: 2003-02-16 01:02:49
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    Osoba znana wszem i wobec jako Julian zamieszkala pod adresem
    <j...@p...onet.pl>
    w artykule <news:ea9r4v8avp27931034t75qfkichr64dblj@4ax.com> napisala w
    ten desen:

> [...]
    > tys. to nie moze byc, ze za 50 tys.
    >
    > Moze ktos przeslac jakies przykladowe umowy?

    I notariusz ogólnie ma racje. Nabywca placi 50 tysiecy, z czego 10 na
    splate zadluzenia hipotecznego i to moze byc zawarte w akcie
    notarialnym, jak równiez informacja o obciazeniu hipotecznym. Informacja
    o 40 tysiacach moglaby wprowadzic w blad, bo nie wiadomo co w koncu z ta
    hipoteka.

    Tatiana

  • 4. Data: 2003-02-16 16:22:13
    Od: m...@s...pl

> [...]
    > tys. to nie moze byc, ze za 50 tys.
    >
    > Moze ktos przeslac jakies przykladowe umowy?

    Notariusz wpisuje do umowy fakt, że nieruchomość jest obiciążona hipoteką (jak
    i wszelkie służebności osobiste ustanowione na tej nieruchomości, jeśli takowe
    akurat są..)Jest to niejako jego obowiązkiem..

  • 5. Data: 2003-02-19 19:50:27
    Od: Julian <j...@p...onet.pl>

    Dziekuje Paniom: Tatianie, Magdzie i fifi.

    Pozdrawiam

    Julian